Author: No One
•miercuri, martie 17, 2010
E noapte si stau intr-o camera fara ferestre, luminata numai de cateva becuri slabe. Si cred ca mi-am dat seama de unele lucruri (trasaturi de personalitate ori trasaturi de caracter, nu stiu cum sa le zic) pe care le caut la o femeie. Ma simt de parca as fi descoperit nu stiu ce fosila. Un fel de: "this makes sense now".

In sufletul meu, cred ca sunt mult mai batran decat o zice varsta. Nu vreau sa dau impresia ca ma consider adult, nu e vorba de asta si nu are legatura cu asta. Dar am un fel de maturitate interioara, probabil tipica celor mai in varsta decat mine. Imi place linistea si stabilitatea. Sunt mai introspectiv si mai ganditor. Am momente cand sunt foarte serios (si iau lucrurile in serios). Simt asta in mine. Simt ca nu as putea fi ca altii de varsta mea. Si am o anumita tristete in mine, ma simt singur cateodata. Ma simt batran cand incep sa simt.

Nu vreau sa exagerez, nu sunt tot timpul asa. Cateodata ma prostesc numai ca sa-mi neutralizez seriozitatea. Cateodata imi place sa imi las copilul din mine sa iasa, sa pot sa rad si sa ma bucur. Cateodata sunt un tanar, probabil, normal :) Ziceam mai demult pe aici ca sunt un batran in corp de tanar, cu o viata de adolescent (sper ca astea erau cuvintele exacte).

Si caut maturitate la o femeie. Inainte consideram ca trebuie sa caut varsta (sa fie de varsta mea sau mai mare), dar in noaptea asta mi-a venit in minte ca nu conteaza varsta. Caut varsta interioara, de fapt. Sa aiba mai mult decat arata data din buletin. Sa simt ca pot sa vorbesc cu ea. Imi place foarte mult sa descopar o femeie cu care pot sa vorbesc. Care are rabdare, care nu e agresiva. Care poate sa inteleaga. Care are o anumita experienta de viata.

Dar nu-mi doresc sa fie asa de serioasa ca mine. Sunt momente cand trebuie sa fii si altele cand nu trebuie sa fii. Ador cand o fata ma face sa chicotesc sau sa rad. Cand imi neutralizeaza seriozitatea. De aceea caut ceva "altfel". Caut de fapt pe cineva care sa ma scoata din starea mea. Sa ma ia usor si sa ma duca in alta parte. Caut pe cineva care sa ma stie, sa stie cum functionez. Sa nu mai dau de fiecare data nu stiu ce explicatii, ca sa justific de ce sunt asa cum sunt. Sa ma simta...

Nu-mi plac fetele prea linistite si nici timide. De ce oamenii considera ca trebuie sa caut pe cineva ca mine? Mi-e de ajuns cu mine, nu mai vreau in plus :) Cum sa explic mai exact? :) Uite asa: daca consideram ca 1 e extrem de timid, si 10 e... ahhh... opusul, atunci eu as fi atras de 4, 5, 6, 7 si 8 :)) Eu cred ca as fi un 3 (poate un 4) :P. Ehh, m-am facut sa rad :P

As mai fi avut cateva idei, dar nu mai sunt asa de serios incat sa scriu. Si, in plus, e 5 dimineata. Cred ca ar tb sa ma culc :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, martie 17, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.