Author: No One
•marți, martie 16, 2010
In ultimele zile simt ca nu mai am tragere de inima sa scriu. Stau si ma uit la tabloul de bord (ala de la blogspot) si nimic. Nu imi mai vine nimic in cap, iar ce imi vine, a doua zi nu mai simt nevoia sa scriu.

Incerc sa scriu cand simt ca tb sa scriu ceva. Am o idee, o imagine, un gand, le scriu. Imi place o melodie sau imi aduc aminte de una, o postez. Imi place un film, scriu despre el. Simt nevoia sa scriu putina fictiune (desi fictiunea nu e niciodata 100%), sa fac pe scriitorul care nu sunt, incep sa scriu. Simt nevoia sa scriu... scriu.

Dar acum, nimic. Nici o idee (nu suport noua regula, sa fie impreunate) care sa vina dintr-o stare care sa ma cuprinda. As scrie despre mine (adica calitati, defecte, momente din viata mea care mi-au ramas in minte) dar simt ca o sa ma lamentez si, dupa asta, nu mai am tragere de inima sa le scriu. As posta melodii si filme dar, desi imi plac, nu vreau sa abuzez de ele aici. Mi-ar placea sa postez zi de zi cate ceva.

In comparatie cu altii am o viata banala (care intr-un fel imi place) asa ca nu prea scriu la prezent. Ce sa scriu? Ca azi-noapte ma uitam in gol cu cartea deschisa in fata mea. Ca acum mananc paste cu lapte (sau cum s-o numi) si nu-mi plac. Ca ascult Cemeteries of London in repeat. Nici pe twit nu as scrie asta :)

Dar revenind la scopul acestui post, am cam fost comod cu postarile din aceasta categorie. Asa ca aseara am scris pe ultimele 2 luni de pana acum si acum o sa scriu in legatura cu luna care a fost (februarie-martie).

Pentru cei ce nu stiu, scriu aceste postari din 2 motive mari. Primul, ca sa marchez fiecare luna de cand scriu (o postare aici, o luna), adica pana acum (cu postul asta) sunt 8 luni si ceva de cand scriu. Al doilea motiv e ca imi place sa scriu top 5 postari vizitate si cautarile care au adus aici.

La inceput in primele postari scriam si cu cifre (cate vizitari au fost pe luna aia, cat timp s-a petrecut aici, cati vizitatori au fost, etc.) dar am renuntat la ele. Nu cred ca un blog ar tb sa stea in cifre. Nu o sa pretind ca nu ma intereseaza daca sunt citit sau nu. Imi place ca sunt citit, nu o sa neg niciodata asta.

Iata "statisticile" in perioada 05 februarie - 04 martie:

- cele mai multe vizite din Romania le-am avut din Bucuresti, apoi Galati, Cluj-Napoca, Iasi, Craiova... (primele 5 orase in ordine descrescatoare)
- orase din afara tarii: Carmichael (St. California), New York, Moscova, St. Petersburg, Chisinau, Londra, Torino si Pamplona
- primele 5 pagini vizitate: Main page, Martisor, Sunt un Tom, Mici ganduri pierdute in noapte si Pe o palnie in jos ...in mine
- cautari pe google:
  • inchiuveta (cele mai multe :P)
  • john constantine
  • someone no one blog
  • inchiuveta blog
  • capricornul / capricornul in 2010
  • ma gandesc la ea / de ce ma gandesc la ea? (toti ne gandim la cate o ea)
  • barbati inalti / barbatii inalti
  • brumarel poezie
  • capricorn balanta (hmmm, sub semnul intrebarii)
  • cause everything is never as it seems,traducere
  • cautari ciudate f33 (o cautare ciudata care sa duca la cautari ciudate)
  • ce cred barbatii despre inaltimea unei femei
  • ce ii este mai usor un om foarte inalt (sa sara la cos probabil)
  • ce inseamna cuvantul crumpy old man (bust a crumpy = taking a shit, sursa; sau definitia cuvantului in engleza)
  • cel mai rotund fund (ciudat... sa cauti un fund aici :)) )
  • cele 13 zodii si veche impartire capricorn (13?!)
  • coloana sonora din frumoasa si bestia
  • compatibilitati capricorn 2010
  • cuvant asemanator cu delicata (DELICÁT adj. 1. fin, gingaș, grațios, suav, (Mold. și Munt.) scarandiv, (fig.) dulce. (O fată ~; cu gesturi ~.) 2. v. ales. 3. v. debil. 4. v. dificil. sursa)
  • esti demonul meu (eu?!)
  • eu sunt eu (da, tu esti tu)
  • femei inalte / femeia inalta place
  • ganduri (prea multe :P)
  • how to find a song by refren (google is your friend)
  • imagini cu pian
  • incompatibilitati capricorn (sagetator, leu, gemeni; nu zic eu asta, zice netul)
  • ingeri si demonu (group sex?)
  • mai putin inalt
  • miss pink likas ice cream de trddus (haa, cum a ajuns cautarea asta aici?)
  • no one traducere (nimeni)
  • no one,anyone, someone
  • someone no on e
  • spider-man no
  • sunt mai inalta si mai plinuta decat el (daca-i place, nu vad problema)
  • time traveler's wife (2009) traducere
  • traducere fireflies owl city
  • traducere my nomber one
  • traducerea la glitter in the air
  • un om fusese frunza si numai om cu om
  • undisclosed desires traducere / undisclosed desires traduse (doamne, cate cereri de traducere au fost pana acum?)
  • vreau sa fie mai inalta (poate si ea vrea sa fii mai putin superficial)
  • incompatibilitati sagetator (nu am idee)
- cautari pe yahoo (prima din cate stiu):
  • coloana sonora frumoasa si bestia
- imi mai apare o categorie la cautari, adica "search", dar nu stiu ce e cu ea, de pe ce site vine:
  • e ascuns
  • friumoasa si bestia partea doua torent

PS: Datele sunt luate de pe Google Analytics

ta hand om dig cititorule

|
This entry was posted on marți, martie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.