Author: No One
•joi, martie 18, 2010
Imi scuze pentru postarea anterioara (pe care am sters-o acum). Cred ca am exagerat. As vrea sa zic "ce a fost in capul meu?" dar... I don't know.

Cred ca ar tb sa iau o pauza.

Later Edit: chiar nu stiu cum sa ma pozitionez fata de aceasta postare. Ma gandeam la ea si mi se parea vulgara si de prost gust. Acum chiar nu mai stiu... Nu scriu poezie aici. Dar nu vreau sa scriu ceva sa para ca a iesit dintr-o minte nedormita si nefututa. Si sa o citesc din nou, acum, parca nu vreau. Poate exagerez... De aceea las postarea pe bara. Si incerc sa-mi dau si mie timp sa imi pun ordine in minte.

Later later edit: Sunt obosit. Psihic. Si nici eu nu ma prea ajut mult... Prin urmare o pauza de cel putin cateva zile cred ca ar prinde bine.
Si inca un lucru: nu am facut asta pentru trafic sau alte prostii.

|
This entry was posted on joi, martie 18, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.