Author: No One
•joi, martie 04, 2010
Ca sa nu mai raman inghesuit in sesiune, m-am decis sa incep de acum cu treaba. Ideal, in jur de o ora pe zi. Asa ca ieri conspectam ceva ce am subliniat mai demult. Dar nu despre asta e vorba.

In timp ce scriam, mi-am dat seama (din nou) ca o fac intr-un mod tensionat. Tine si de felul cum tin pixul. Nu il tin intre index si mijlociu, ci indexul il tin apasat pe corpul pixului (imaginati-va o moneda si ca tineti degetul exact pe ea, apasand putin). Asa simt ca tin bine pixul. Dar din cauza asta cred ca imi oboseste mana mai repede cand scriu mult si rapid. Plus ca pe langa incordarea asta a mainii (data de cum tin pixul), mai apare si incordarea restului bratului. Nu se transmite de la mana la brat, pentru ca pot sa tin mana incordata si bratul nu, ci mai mult simtind mana incordata imi incordez, poate si din cauza pozitiei, si restul bratului.

Si scriu despre asta pentru ca e reprezentativ pentru mine. Cateodata cand fac ceva am tendinta de a fi incordat. Cand ma plimb, cand mananc, cand stau asezat pe un scaun sau pe pat (am mai scris despre asta). Nu o fac tot timpul. Numai cand sunt tensionat si stresat. Daca imi dau seama (pentru ca nu tot timpul sunt constient de asta), incerc sa imi zic ca ar tb sa fiu mai relaxat. Uneori imi iese, alteori nu. Cred ca s-a creat si o obisnuinta. Si mai cred ca stresul si incordarea din mintea mea (atunci cand are loc) se reflecta si la nivel fizic.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, martie 04, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.