Author: No One
•joi, martie 11, 2010
Sunt putin surprins (desi nu e pentru prima data) de faptul ca o stare in care alunec incet poate fi atenuata, si in mare parte dizolvata, de cateva mici lucruri, care apar ici si colo. Se intampla asa pentru ca baza acestui proces prin care trec (a se citi stare) este una psihologica, a mintii. Totul este in capul meu pana la urma, stiu asta. Se intampla asa ptr ca lucrurile/faptele mici au insemnatate pentru mine. Ele ma fac sa ma simt bine.

Tot imi suna in cap versul "better shape up" :) Bine, si apoi imi vine in minte continuarea Oliviei "cause I need a man" :P, ceea ce ma face sa bufnesc in ras. Yeap n-am ce sa-i fac, daca asa-i versul :)) Dar ideea e ca tb sa fac ordine (din nou). Am iesit in decor, prin balarii, si tb sa ma pun din nou pe drum. Stiu ca voi mai devia si in alte dati, si accept asta. Tot ce tb sa fac e sa imi aduc aminte sa revin din nou unde tb., sa ma reechilibrez.

Si o ultima idee: cat de constient sunt ca scriu un blog? Adica percep ca altii scriu un blog, dar la mine nu e acelasi lucru, nu vad asa. Tot ce vad e ca scriu. Stiu ca am un blog, dar asta nu inseamna neaparat ca imi dau seama ce poate sa insemne toata treaba asta. Stiu ca sunt citit, dar eu nu sunt cel ce citeste. Cred ca odata ce ai pus un blog in miscare, el merge de la sine, iar tu mergi cu el. Cred ca atunci cand ai un blog momentele se imbina, cele in care iti dau seama ca il ai (de exemplu primind comentarii sau descoperindu-te printr-un blogroll) si cele in care doar scrii. Ma gandesc ca nu tb sa fii foarte constient cand scrii un blog (ma gandesc la cele personale). Nu ma refer aici la inconstienta, ci la o "protectie" pe care sa o ai fata de influentele care pot aparea. Probabil ca blogul inseamna o expunere (cu sensul de vulnerabilitate) mai mica sau mai mare, dar are si parti pozitive. Observ ca pe unele dintre ele le-am descoperit si eu (desi nu am avut aceasta intentie, si mi-am dat seama de asta abia acum la final, finalul acestei postari se leaga, in parte, de acele mici lucruri de care ziceam mai sus)    

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, martie 11, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.