Author: No One
•joi, martie 04, 2010
Eu am o chestie. Cateodata nu-mi place sa fac schimbari la ceva pentru ca sunt pretentios. Ma nemultumeste daca nu e iese cum imi doresc. Mai ales in situatii in care schimb ceva care merge bine pentru mine. Dar cam la fel e si cand iau ceva nou si apoi nu e cum credeam. Ma obisnuiesc si greu, tb sa zic. Pana la urma o fac, dar cu ceva stress si nemultumire. Ajung sa ma obisnuiesc in momentul cand imi propun sa nu ma stresez si sa am rabdare, orice ar fi (eu nu am rabdare din nascare, sunt rabdator cand imi propun in mod contient; adica mai exact "aici tb sa am rabdare")

Stiu ca sunt pretentios. Adica creez standarde si nu-mi place sa cobor sub ele. Nu o fac pentru ca ma consider buricul pamantului, ci ptr ca imi doresc ca lucrurile sa fie intr-un anumit fel, unul care sa ma multumeasca. Bine, nu sunt exagerat de pretentios, dar nici nepretentios (sau putin pretentios) nu ma pot numi.

Asta se traduce printr-o tendinta de a "bibili" la ceva pana iese bine. Nu-mi place sa renunt pana nu iese. Se leaga si de faptul ca sunt incapatanat. Ma gandesc ca totusi e mai mullt in zona obiectelor decat a oamenilor. Nu sunt genul sa imi propun sa schimb oameni. Nu fac un scop din asta, sa ii fac sa fie cum vreau eu. Nici nu scot ochii cuiva pentru nu stiu ce prostie care mi-a sarit mie in ochi. La oameni e vorba de faptul ca tb sa-mi placa. Nu pot sa suport pe cineva care nu-mi place, nu-l inghit deloc (si cred ca se vede asta la mine).

Un avantaj ar fi ca incerc sa fac lucrurile bine (in orice are legatura cu ceva sau cineva care imi place sau imi starneste interesul), dezavantaje sunt destule (nu le zic pentru ca acum mintea mea nu prea vrea sa le scoata la lumina, dar cred ca stiti si voi care ar putea fi)

Un exemplu la indemana: as fi vrut sa scriu mai detaliat, mai complet, sa explic mai bine. Asta ma nemultumeste putin. Simt ca e incomplet. Asta e tendinta mea de a face ceva care sa ma multumeasca. Fiind incapatanat fac compromisuri mai greu. Cateodata cand scriu parca as face compromisuri, parca tb sa las ceva la usa. Cred ca mai degraba sunt pretentios cu mine. E greu sa-mi fac o imagine completa.

La mine articolele tind sa se lege intre ele, asa ca voi lasa acest articol deschis. Nu pot sa scriu despre un subiect, si gata, am terminat cu el. Voi mai scrie despre asta, cand si daca voi simti nevoie.

Mi se pare putin haotic articolul :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, martie 04, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.