Author: No One
•vineri, martie 05, 2010
Ma trezesc. Tot timpul ma trezesc. In patul meu. Acum ea e langa mine. Pentru moment.

Ma uit la ea cum doarme. Par negru, pana la umeri. E putin ondulat. Sta in dreapta mea. Cu fata inspre mine. Si doarme. Si e asa frumoasa.

Stau intins langa ea. Ma uit in tavan  La tavanul alb, tot timpul alb. Stiu ca visez, ca acesta e un vis. Stiu. Pentru ca ea e langa mine.

Si ma uit la chipul ei. As vrea sa plang. De ce esti langa mine? Stai aici si ma chinui. Imi aduci aminte. De mine, de ce simt si de ce ma doare. As vrea sa te sarut. Incet, pe buze. Sa simt ceea ce pierd. Sa simt ca as putea fi altcineva.

Oare ma crezi numai un prieten? Sa tac si sa merg pe drumul asta? Sa accept si sa nu pun intrebari? Sa ma resemnez? De ce imi trece prin minte ca acum mai mult nu este? Cateodata nu vreau sa stau la barfa cu tine. Cateodata vreau sa visez, sa imi imaginez, sa fiu al tau. Dar nu cred ca asta se poate cu tine. Si asta ma intristeaza.

As vrea sa-ti ating chipul. E modul meu de a fi intim cu tine. De a arata ca imi placi. Dar mainile mele sunt reci. Si nici nu te pot atinge. In vis tu dormi de fiecare data. Si eu doar ma uit la tine. Cu asta raman. Cu imaginea ta si cu gandurile mele.

Ochii imi sunt somnorosi. Vor sa se inchida. Si pana la urma ii inchid. Atipesc si adorm.

Si ma trezesc. Tot timpul ma trezesc. In patul meu. Singur. In lumea reala.

(...)

PS: o sa fac o noua categorie incepand cu acest articol. Si voi scrie in ea atunci cand voi simti nevoia (adica nu stiu cand voi mai scrie). E fictiune imbinata cu gandurile mele. "Ea" nu e cineva anume, este o imagine feminina catre care sa ma adresez cand scriu, este un amestec al femeilor pe care le-am placut, le plac si le voi place, este femeia pe care o doresc. Scriu aici pentru ca la "insemnari" nu are sens sa intre pentru ca nu e ceva real in intregime (e mai mult un flux de ganduri lasate sa curga) si pentru ca are ceva prea specific si personal ca sa intre la "pe foi albe".

This entry was posted on vineri, martie 05, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.