Author: No One
•marți, martie 30, 2010
Ma gandesc la persoanele care ar suporta orice numai sa nu fie singure. Carora le e frica de o batranete in singuratate. Pana unde ai ajunge ca sa nu fii singur? Pana unde ai ajunge ca sa fii bagat in seama? Pana unde ai ajunge ca sa fii iubit?

Imi amintesc de un batran pe strada mea care statea (l-am vazut mai demult) la poarta, si zicea: "E greu sa fii singur". Sa astepti la poarta... ceva. Sa speri. Sa vrei.

Printre contradictiile mele se afla si aceasta: sunt un singuratic si imi place sa fiu eu numai cu mine, in liniste, dar (caci e tot timpul un "dar") tanjesc dupa atentie, oameni, discutii. Timidul ce tace, care vrea sa discute :)) Timidul moody ce sta in colt si se uita plictisit cum ceilalti vorbesc. Si ar vrea sa fie printre ei, si nu ar vrea sa fie printre ei.

N-as vrea sa mor singur, dar as prefera singuratea daca pretul e prea mare. Daca va tb sa ma multumesc cu o situatie de rahat ca sa nu fiu singur.

"Fuck me, because I don't want to be alone. Fuck my mind, because I don't want to hear the voice of silence. Fuck me, because that's the only way for me to feel love." Unii oameni gandesc asa. Iar "fuck" e si la propriu.

Deci ce suferinta alegem? Suferinta traita langa cineva sau singuratatea? Ehh, acum gandesc (ptr postarea asta) in alb si negru. Dar viata nu se rezuma la alb si negru. Traim in Marele Gri. Si de aici in Marea Nesiguranta.

Poti sa zici ca omul este o fiinta sociala, dar eu pot sa zic ca sufletul este atras catre alte suflete. E inevitabil. Nu poti sa te ascunzi in turn. De fapt poti :) dar vei suferi. Cautam... Visam... Vrem?

"Stateam pe o banca langa un mucos. Intind mana si ii sterg nasucul cu batista.
- Ce faci aici ? ma intreaba. Pe cine astepti?
- Astept ca cineva sa se aseze langa mine..."

Acum pustiu' ar tb sa zica ca tb sa ma ridic si sa caut. True, but that's not the point I want to make. Ce vreau sa scot in evidenta e starea pe care o traieste cel de pe banca. Starea mea de acum. "Astept" e cuvantul. Ati asteptat pe cineva vreodata pe o banca? Te uiti la oameni, te uiti in gol si... astepti. In dreapta sus cuvantul "pause" apare si dispare.

PS: Titlul nu are nici o legatura cu postul. Imi place cum suna :)

This entry was posted on marți, martie 30, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.