Author: No One
•luni, aprilie 19, 2010
Un film este o experienta subiectiva.

Ma uitam la acest film si ma gandeam la relatii, la criza varstei de mijloc, la cum naiba sa ne intelegem noi cu voi, si voi cu noi. Si ma uitam si imi ziceam "Uite ea il place, dar nu-l iubeste pentru ca e un pierde vara, un copil de 23 de ani. Dar el o place, pentru ca stie ca e un loser si ca una ca ea nu va mai avea. Si el se gandeste la sex si la cum sa i-o traga. Si e imatur, dar il inteleg pentru ca noi putem fi imaturi. Si o inteleg si pe ea, prinsa de jobul ei in care aia ii cer sa fie "tonifiata" cand apare pe sticla. Cand isi doreste ceva mai serios de la un tip. Cand se simte urata, cand are nervi si se simte frustrata. Cand el nu o intelege si vorbeste prostii. Si e nesigura, si el e la fel. Ii inteleg cand se lovesc direct de o sarcina neasteptata, cand simt ca viata lor de pana atunci nu va mai fi. Inteleg ca el pare un "smuck" caci nu citeste cartile acelea despre cum sa fii parinte, si ca asta o supara pe ea caci pare ca nu se implica. Inteleg si de ce nu le citeste. Ma uit si ii iau partea lui cand se cearta, desi vad si punctul ei de vedere. Ma gandesc ca e aiurea ptr o femeie sa simta ca nu mai e privita asa cum ar fi fost daca era (mai) tanara. Tipii nu patesc asa ceva. Inteleg de ce vor ei sa evadeze din relatie/casnicie (in film nu e vorba de inselare, e party cu baietii mai specific). Inteleg ca simt ca nu mai au viata aia de burlaci, cand puteau face ce doreau si erau, la o adica, chiar incurajati atunci de cei din jur (si de ei si de ele). Acum tb sa fie baieti de casa. Si imi doresc ca el sa ramana cu ea si ea sa fie cu el. Si imi doresc ca si noi (adica femeile si barbatii) sa avem pana la urma un happy-end al nostru in viata reala. Sa reusim cumva sa ne intelegem."

Mda :) un film este o experienta subiectiva. Nu stiu voi ce credeti (sau veti crede despre acest film) dar mie mi-a placut. Nu am vazut multe filme de Judd Apatow. Asta si Superbad. Si uitandu-ma la asta ma-am bucurat ca nu e un film tampitel, asa cum ma asteptam. Dar din nou, asta e perceptia mea.

Informatii pe imdb si wiki. Trailerul mai jos


PS: dupa acest film am vazut si The International, un thriller politic cu Clive Owen si Naomi Watts. Ca idee e asemanator cu Syriana, dar ceva mai coerent. E bun, mi-a placut. Vi-l recomand de asemenea. Era o idee acolo care mi-a placut si anume ca atunci cand creezi un conflict civil intr-o tara, nu neaparat tintesti ptr bani (vanzand arme) ci vrei ca dupa conflict acea tara sa-ti fie datoare (financiar, politic, ca influenta etc). Si toti, si de o parte si de alta, pana la urma sunt unii cu altii, desi la prima vedere nu pare asa. Iar finalul e fara final :) ceea ce imi place.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, aprilie 19, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.