Author: No One
•vineri, aprilie 16, 2010
Imi plac blogurile pe care le citesc si, lasand cateva comentarii pe doua bloguri, mi-am dat seama ca le citesc pentru ca am o parere buna despre cei care le scriu. Intr-un fel sau in altul, au facut ceva care mi-a dat acesta parere. Si as zice ca asta conteaza mai mult decat blogul in sine pentru mine. De aceea aleg sa cred ce spun acolo, de aceea nu devin vehement si nesimtit cum sunt unii (atunci cand nu sunt de acord cu ceva), de asta le citesc si de asta imi plac.

Cred ca devenim mai draguti (cel putin unii) unii cu altii atunci cand interactionam prin intermediul lor, a blogurilor. Probabil ca in realitate, exagerand putin, ne-am manca ficatii. Nu ne-am mai tolera asa bine.

Unii pur si simplu nu inteleg. Ma refer aici la bloguri/net. Vorbesc prostii si nu inteleg. Si se cred mai destepti, mai buni. Ei, cei cu "oaie", "ba" si "costica". Ei, care nu incearca sa isi scoata capul din cutie. Limitati, si totusi se cred mai buni ca altii. Vai de fundul vostru cat de ignoranti sunteti. Cat de mult va e frica sa nu fiti pacaliti, de parca de asta depinde sanatatea voastra mintala. Paranoicii cautand adevarul pe net.

Lasati lucrurile sa fie... nu voi sunteti salvatorii nostri, a celor despre care presupuneti ca sunt naivi, prosti si usor de pacalit. Adevarul nu e in curtea voastra si nici in a mea. Adevarul nu e o chestie solida de care sa te impiedici cand te scobesti in nas. Nu mai faceti pe desteptii ca nu va sade bine. As prefera mai putine vorbe si mai mult bun-simt din partea voastra.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, aprilie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.