Author: No One
•miercuri, aprilie 28, 2010
Am inceput sa citesc "High Fidelity" si dupa 175 de pagini citite dintr-un foc, am ajuns (pe la pagina 175) la concluzia ca nu mai am ce scrie in postarea asta :) Ok, ok, si de ce scriu postarea asta fara sens? Pai daca m-as fi oprit la pagina 45 sa zicem, as fi fost intr-o anumita stare si as fi scris o postare anume, daca m-as fi oprit la pagina 72 as fi scris o alta anume postare, sub o alta anumita stare. Daca m-as fi oprit sa spunem la 104, m-as fi lamentat in initiale de nume. Daca ultima pagina citita ar fi fost 137 atunci aici ar fi fost cu totul si cu totul alta postare. Daca... ("will you shut up allready!!!"). You get the point :) As fi scris vreo 5 postari numai asa dupa 175 de pagini, citite una dupa alta. Cinci postari mari si late (unde cinci e un numar rotunjit asa de mine, iar paginile alese nu au o insemnatate, sunt puse la nimereala).

Cand mi-a adus aminte (cartea) de o intamplare in care un tip ma suna pe mobil sa-mi zica sa nu o mai sun pe, sa-i zicem, femeia care o voi asocia tot timpul cu orasul Arad (long sau poate short story de demult, don't ask nu e asa de interesant pe cat credeti si eu vreau sa evit explicatiile) mi-am zis ca ar tb sa ma opresc aici. Cu sunatul (atunci), cu postarile gandite de mine (azi), cu gandurile, cu issues-rile, cu amintirile, cu regretele, cu lamentatul, cu cititul cartii (desi aici...).

Poate ar trebui sa mai uit si eu din cand in cand. Si sa trec mai departe.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, aprilie 28, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.