Author: No One
•sâmbătă, aprilie 10, 2010
Ca sa ne descretim fruntile, dau copy/paste aici la un mail pe care l-am gasit la mine in spam :)) E clar un spam de vreme ce nu stiu cine e Nancy, ptr ca am eu o banuiala (:P) ca Nancy nu e Nancy si ptr ca Nancy s-ar putea sa aiba rude pe la Google Translate :) Mailul l-am sters ptr ca nu vreau sa pun aici un mail, chiar daca poate nu e real.

Dar cand am citit spam-ul primul gand care mi-a trecut prin minte a fost ca cineva acolo pe undeva ma iubeste :)) Asa ca iti multumesc Nancy ptr dragostea ta. Aceasta postare iti este dedicata :)

HELLO dragostea mea.
Numele meu este Nancy, am vazut profilul azi si a devenit interesati in tine, i se va dori, de asemenea, să ştiu de tine mai mult, şi dacă tu dont minte i se va dori să trimit un email la adresa de e-mail meu aşa că am putea da tu poza mea pentru tine să ştiu pe cine am am.Here este adresa mea de e-mail (
xxx.@xx.x) cred că ne putem muta de aici I sînt aşteptare de mail pentru a above.Nancy adresa mea de e-mail.! (Amintiţi-vă de la distanţă sau de culoare nu conteaza chiar vârsta difrent noastre, pentru că am ceva foarte important să-ţi spun, dar probleme de dragoste foarte mult în viaţă), vă rugăm să contactaţi-mă cu această adresă de e-mail (xxx.@xx.x).
Homosexua

HELLO MY LOVE.

My name is Nancy,i saw your profile today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and if you dont mind i will like you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(
xxx.@xx.x) believe we can move from here!I am waiting for your mail to my email address above.Nancy.(Remeber the distance or colour does not matter even our age difrent because i have something very IMPORTANT to tell you,but love matters alot in life) please contact me with this e-mail address (xxx.@xx.x).
Nancy 


Later Edit: sa nu se faca confuzie... Nancy nu cred ca exista. E doar un spam mail... Sa nu se inteleaga ca fac misto de cineva real care are, eu stiu, pseudonimul Nancy. Mi-a placut la mail cat de alambicat si de prost scris este. Acusica acusica o sa dau reply ptr acel "something very IMPORTANT to tell you" :P 

Later Later Edit: inca doua mailuri aproape asemanatoare in spam, de la "Nancy". In total 4 acum. oHhh the joyyy :)) Ideea e ca mesajele vin pe contul meu de trilulilu, care mi le da pe mail.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 10, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.