Author: No One
•marți, aprilie 13, 2010
din ciclul "uite pe cine vad eu la televizor" scriu

Initial cand am auzit de Blake Lively m-am gandit ca e un soi de Paris Hilton (la cum arata si nu numai). Prima data cand am vazut (in mare parte) The Sisterhood of Traveling Pants 2 (prima parte n-am vazut-o) mi-a atras atentia o fata blonda si draguta, personaj ce doreste sa devina arheolog si as putea adauga care e putin baietoasa (dupa mine). Ma gandeam ca dintre toate patru actritele (care au, sau au avut, fiecare rol principal intr-un serial) pe ea nu o cunosc.

Nu ma uit la Gossip Girl, nu e genul de serial care sa-mi placa (desi recunosc ca am vazut o perioada Dawson's Creek sau Fetele Gilmore, de exemplu). Stiu de serial pentru ca acolo nareaza o actrita care-mi place (Kristen Bell, cunoscuta ca Veronica Mars). Deci nu stiam cine e Blake Lively. Intre timp am aflat. Si azi uitandu-ma (in mare parte) la Sisterhood 2 m-am gandit "Mda, acum stiu de ce te place lumea, Blake Lively". Are frumusetea aceea de girl next door, pare naturala nu e fortata si nici nu-ti creeaza impresia aceea ca vine de pe alta lume. Nu e exotica si totusi frumusetea asta naturala o face foarte draguta. Cum sa zic, nu arata a Jessica Simpson, a Micha Barton, a Britney Spears. Nu arata ca si cum ar fi prostuta, ca si cum n-ai putea sa o iei in serios.

Scriu ptr ca mi-a atras atentia :) Habar n-am cum e ca persoana si stiu sa nu fac egal intre aspect si caracter.

Cand mi-a venit ideea sa scriu asta ma gandeam ca daca te uti la majoritatea personajelor feminine, de serial sau film, care-mi plac, iti poti da seama ce tip de femeie imi place :) E interesant sa imi dau seama de asta.

Si daca tot suntem aici, ptr cine nu stie Sebastian Stan (a.k.a. Carter Baizen) s-a nascut in Romania, deci este roman. Si a mai jucat si in The Covenant. Oricum daca e sa-l vad la fata va fi in Black Swan (a lui Darren Aronosky) sau in Captain America (dehh imi plac comicsurile :P).

Iar pe Blake Lively o voi vedea probabil in The Town (noul film in regia lui Ben Afleck) si Green Lantern (din nou comicsuri, de data asta in curtea celor de la DC).

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, aprilie 13, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.