Author: No One
•luni, mai 17, 2010
Stau, in fata calculatorului, si astept sa scriu ceva. Mai mult e dorinta de fapt, ca si cum as vrea sa pun o tigara pe buze, cand in realitate nu as vrea sa fac asta. Dar o fac...

Ma gandesc ca n-ar trebui sa imi pese ce cred altii despre mine. N-ar trebui sa ma enerveze ce spun. N-ar trebui sa astept de la ei sa aiba o parere buna despre mine, ca un soi de confirmare. Dar o fac...

Mi-a venit azi dimineata in minte ca ceva se va schimba. Mai mult simt asta. E ceva acolo in aer. Cu criza asta si salariile astea. Poate vine de aici. Sau poate e ceva ce tine mai mult de mine. Ceva de care imi voi da seama abia peste cativa ani. Poate daca nu imi va mai pasa de ce va fi, de viitor, poate va aparea ceva, ca un fel de surpriza la care nu m-am gandit.
 
Mi-am dat seama zilele trecute cat de izolat de lume sunt. Eu, in mica mea lume. Vorbeam acum 2-3 zile cu niste prieteni pe care nu i-am vazut de mult (in ani) si ma simteam out of place. Simteam ca sunt rupt de o anumita realitate. Ca acum sunt numai eu si casa mea si drumurile pana la facultate, in orasul asta mic si gri, si anxietatea, si singuratatea, si ca merg pe un drum catre un nicaieri mic si insignifiant.

Ma gandesc cateodata sa nu mai scriu. Pana la urma de ce scriu?

Simt nevoia sa ma indepartez. Sa nu mai vorbesc pe net cu cine vorbeam pana acum, sa nu ma mai intalnesc cu prieteni vechi, sa nu mai plec din casa mea, sa imi vad doar de ce am in fata, sa reduc totul la tacere.

Stateam ieri intr-o dubita si priveam apusul pe geam in timp ce masina mergea, mergea undeva. Era un cer frumos. Eu eram ok. Dar... era liniste. E un sentiment anume cand nu mai ai ce sa zici, stai in liniste si nu te mai zbati, si desi ar trebui sa fie "bine", tu ai gustul ala dulce-amarui in tine. E tot ce mi-as fi dorit si totusi simt ca pierd ceva, ca in linistea asta e ceva trist.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, mai 17, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.