Author: No One
•duminică, mai 23, 2010
Am visat ca visam. In visul acela eram intr-o casa, si la un moment dat am auzit un zgomot puternic, foarte puternic, de parca un avion trecea peste casa. Dar zgomotul facut de avion nu se reducea, nu disparea in vazduh, ci crestea si devenea mai puternic. La un moment dat am crezut ca ori e o bomba care da sa cada peste casa, ori e insusi avionul care va cadea. Tin minte ca in visul din vis, aveam zgomotul asta puternic in urechi.

Si m-am trezit, in visul meu adica. Si inca simteam un zgomot, ca o bataie ritmica si foarte rapida de tobe. Maica-mea ma trezise. Mi-a pus mana la inima si mi-a zis ca inima imi bate tare. Si intradevar asa era. Zgomotul pe care-l credeam (trezindu-ma din visul din vis) ca inca vine de la "avion" ori "bomba" de fapt era inima mea. Se auzea in capul meu ca si cum mi-as fi lovit falcile (dintii) una de alta, foarte tare si foarte repede (ca ritm). Eram in acelasi dormitor ca acela in care dorm in realitate. M-am ridicat in fund pe pat (asa cum as fi facut si in realitate). Inima imi batea in continuare foarte repede si puternic, nu dadea semne ca va incetini. Cateodata pentru cateva secunde batea incet sau batea aiurea (ca-n aritmie). In realitate daca s-ar fi intamplat asta cred ca m-as fi panicat intr-un hal fara de hal. Dar acolo (in vis), desi imi era frica (si poate eram si in panica), eram mai calm. Tin minte ca am luat un pumn de medicamente (alprazolam (xanax) mai exact, am sa va zic o data pe viitor ce e cu el) si ca m-am gandit ca nu e bine, ca o sa fac supradoza. Asa ca stateam pe marginea patului, cu inima batandu-mi nebuneste (Boom, Boom, Boom) incercand sa-mi scot pastilele din gura. Si tin minte ca scoteam si scoteam. Imi pusesem multe in gura.

Si asa s-a terminat visul. Apoi m-am trezit cu adevarat, la realitatea mea cea reala. Si as putea sa zic ca asta a fost un cosmar, tocmai pentru ca reflectă (sau reflecta) intr-o anumita masura realitatea

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, mai 23, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.