Author: No One
•miercuri, iunie 16, 2010
Leapsa asta e de la DespreEl. Multumesc :) O sa profit de ea ca sa ies din mood-ul asta aiurea in care sunt. Sa-i dam bice...

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pag. 18 şi scrieţi al 4-lea rând: art 84. Dobandirea numelui - (1) Numele de familie se dobandeste prin efectul ... (acesta e randul 4 din text, daca e sa fim stricti randul 4 real ar fi un titlu: "Numele"; cartea e "Noul Cod Civil" :P)

2. Fără să verificaţi, cât e ora? E 00:15

3. Verificaţi! 00:25 :) 

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)? Pantaloni scurti pana la genunchi, albastri, si un tricou gri cu un vultur si steagul american pe el. Are si ceva scris pe el, dar nu-mi dau acum tricoul jos ca sa ma uit ce scrie :P (a fost tricoul lui varu-miu :P l-a uitat la mine acum multi ani) 

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? La postarea lui Addiction, "caldura mare"

6. Ce zgomot auziţi, în afară de cel al calculatorului? In casti: cover acustic la chitara dupa Weezer - Beverly Hills, la televizor: stirile Realitatea

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? Luni, mi-am luat adeverinta ca sunt student si am dus-o la medicul de familie.

8. Ce-aţi visat ieri noapte? Hai mahh , tocmai acum m-ai prins cand nu am visat nimic :) (sau daca am visat, nu mai tin minte nici macar un cadru, nimic, nimic)

9. Când aţi râs ultima dată? Probabil ieri (luni)

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi? Numai o oglinda mare in partea mea stanga. In rest nu mai e nimic (daca nu vreti sa puneti si caloriferul :P) 

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? In momentul asta (adica chiar acum) o chitara (sunt sub influenta acusticului de mai sus). Asa in general, o camera foto profesionista.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? Cap-coada: Last Chance Harvey, miercuri saptamana trecuta.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi? Hmmm... parlamentarii nostri care se prosteau ca niste nesimtiti in Parlament (la motiunea de cenzura)? Neahh... nimic neobisnuit :)

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? Relaxant... Imi ia gandurile din alta parte.

15. Spuneţi-ne ceva ce noi nu ştim încă. Am trait 9 ani in Constanta, si asa ca bonus: am hipoacuzie medie pe stanga si usoara pe dreapta (deci daca vorbiti incet si eu zambesc si zic "da", atunci inseamna ca nu v-am auzit :D)

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, dacă ar fi o fetiţă? Sonia

17. Şi dacă ar fi vorba de băiat? Nu m-am gandit. Serios. Mi-as dori sa am o fata :)

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate? Nu la modul serios, pentru ca sunt sanse slabe sa ajung acolo.

19. Ce-aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? "Ti-am trimis atatea gagici, si tu tot singur ai reusit sa ramai" :))) "Hai sa o luam de la capat, poate de data asta te prinzi"

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba? In momentul asta as dizolva Parlamentul si as institui dictatura militara (dar stai ca nu sunt pe subiect :P). In general, as face sa dispara abuzul (de orice fel) fata de femei si copii.

21. Vă place să dansaţi? Nu stiu sa dansez :P

22. George Bush? Traian Basescu?

23. Ce-aţi văzut la televizor ultima dată? Acum e meteo pe Realitatea

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar? A bot in disguise (you know who you are) :P, Raza, Zbor de Fluture si Joyce :)

Later Edit: am sa pun aici lepsele celor patru prieteni de mai sus (in aceeasi ordine): A Promise is Always a Promise, Leapsa 24, Leapsa atipica si Tag! (asa... ca sa fie treaba treabă :D). Si leapsa de la DespreEl (de unde am primit-o)

Si aceeasi leapsa, facuta de mine in ianuarie 2007 (aveti link in acea postare)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, iunie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.