Author: No One
•duminică, iunie 13, 2010
Ascult o melodie (am pus-o mai jos) si, desi vroiam sa scriu altceva, din cauza ei (sau poate datorita ei) mi s-a golit capul (sau am iesit din starea aceea, puteti sa ziceti si asa :P). Aceasta descriere am citit-o acum cateva zile (cand nu aveam ce face pe calculator, probabil nici nu trebuia sa fiu acolo :P) si mi s-a parut amuzanta, caci unele lucruri din ea mi se potrivesc la fix (din pacate, altele sunt complet pe dinafara, cel putin pentru mine). Si cum eu nu am cuvinte in vocabular sa ma descriu (scriitor pe naiba, mai John mai) am sa folosesc acest text ca sa mai zic ceva despre mine (poate sa fac si putin misto de mine)

(...)

Daca îl întâlnesti pe barbatul Capricorn când înca nu a trecut de 30 de ani, vei cunoaste de fapt un Capricorn în formare, plin de complexe, care acumuleaza experienta, uneori prin încercari dureroase. Întâlneste-l mai târziu si abia atunci vei avea de-a face cu un Capricorn veritabil. (e curios ca zice aici de 30 ani, pentru ca si eu ma gandesc la varsta aia ca un prag pentru mine, cam pe atunci termin cu facultatea, cam pe atunci intentionez sa termin cu blogul - mi-am dat un termen de 5 ani; da, ma simt in formare, plin de complexe si incerc sa acumulez; ce straniu suna Capricorn veritabil, oare ar tb sa musc din mine ca sa vad daca e "the real thing"? :P) 

Pentru barbatul Capricorn, care este în fond un pragmatic (oarecum, uneori urmaresc aspectul practic, utilitatea), ambitia si cariera conteaza în primul rând (nu, cel putin pentru mine nu; am mai intalnit ideea asta - de a pune cariera pe primul loc -  si in alte zodiace). Si fiindca este muncitor (sunt si comod), rezistent (hmmm, daca ma tine mintea) si deosebit de tenace (sunt, cand vreau), va cuceri cu siguranta o pozitie sociala buna (mahh, tot ce imi doresc e sa am doar cat sa-mi fie bine), iar meritele sale vor fi recunoscute (in Romania??? hai mahh, glumesti cu mine?), chiar daca îi va trebui o viata pentru asta (stiu ca imi doresc o viata lunga :D who wants to live forever? me :P).

Barbatul Capricorn acorda o valoare deosebita datoriei (yeap), puterii (in ce sens? putere materiala? nu), respectului si loialitatii (dap, acestea doua ma definesc). Daca treci dincolo de armura sa, vei constata ca barbatul Capricorn este un romantic (:D hihi). El nu va permite însa niciodata romantismului sau sa-i influenteze deciziile (daca se refera la incapatanare sau nevoia de a avea control asupra mea, da; dar, dar, nu sunt rece). Din cauza complexitatii sale emotionale si a inhibitiilor, si fiindca siguranta înseamna foarte mult pentru el, mai devreme sau mai târziu va cauta o relatie stabila, îsi va intemeia o familie (asta se potriveste perfect, cu mentiunea ca n-as sari intr-o casatorie asa repede)

Barbatul Capricorn are certe calitati paterne (intradevar). Îsi va sprijini si îsi va proteja aleasa (am tendinta asta), va fi pentru ea un adevarat izvor de întelepciune si de ajutor (nu stiu de intelepciune, dar ajutor da). Important este ca aceasta sa vrea cu adevarat sa fie protejata si sa nu fie o femeie prea independenta (ce inseamna prea independenta? eu stiu ca-mi plac femeile independente, care sunt pe picioarele lor; nu-mi plac femeile care arata neajutorate), pentru ca în acest caz îl va simti mai degraba ca pe un gardian, ca pe cineva care îi bareaza accesul la libertate (nu inteleg prea bine ce a zis aici - e despre capricorn sau despre ea?; daca prin libertate se intelege spatiul meu, da; las persoane in spatiul ala dar nu-mi place sa mi-l calce in picioare sau sa intre fortat acolo).

În fond, barbatul Capricorn nici nu agreeaza prea tare femeile independente, fiind mai degraba un traditionalist, care considera ca lumea ar trebui sa fie condusa doar de barbati, iar femeia trebuie sa fie, înainte de toate, sotie si mama (asta e o prostie totala, cel putin pentru mine; sunt traditionalist in sensul ca nu sunt excentric sau aventuros din fire, dar motto meu nu e "femeia, mama copiilor mei" - detest acest tip de gandire sexista)

În general este fidel (yeap), fiindca nu întelege de ce trebuie sa alergi dupa alte femei daca ti-ai ales-o deja pe cea potrivita (cam asa ceva, caut stabilitate in general).

Este un amant de cursa lunga, atent si rezistent ( :)) parca descrie un armasar :)), sa dea Domnul, pe hartie sigur suna bine).

(...)

Gata m-am amuzat si prostit si eu putin, acum sa vad daca pot sa pun o melodie. E cantata tot de Julia Nunes. Nu cred ca e cover (nu stiu sigur, dar banuiesc ca e a ei), dar imi place foarte mult (mai ales sfarsitul). Imi place ca zambeste la sfarsit, cand aplauda multimea :)



ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, iunie 13, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.