Author: No One
•sâmbătă, iunie 12, 2010
Sper ca nu va stresez cu aceste clipuri. Le pun pe aici pentru ca imi plac si pentru ca ma trezesc holbandu-ma la "Tabloul de bord" dorindu-mi sa postez ceva. Ma gandesc ca sunt dependent de blog :)) (yeap, la anonimi cu mine :P). Am mintea in alta parte in perioada asta ca sa scriu ceva mai serios. De fapt in doua parti: una la invatat si alta la... cineva. Prin urmare cutiuta mea e goala (ma gandeam sa fie din lemn ca sa se auda ecoul prin ea, dar cred ca e din carton, nu stiu de ce, poate pentru ca suna interesant pentru mine).

Ieri se uita maica-mea la Oprah. Ma cheama si pe mine. Era cu Stephenie Meyer, autoarea cartilor Twilight. Cica a inceput sa scrie prima carte dupa ce avut un vis (capitolul 13 din carte). Pur si simplu s-a asezat la masa si l-a scris. Nu mai scrisese nimic pana in momentul ala. Un vis, o imagine, un capitol si restul e istorie. Maica-mea imi sugereaza sa scriu si eu. Ma gandesc "Hmmm, ciudat, nu te-ai gandit serios la asta pana acum. Ti se parea o joaca din partea mea, ceva ce nu trebuia sa fie luat asa in serios". Imi zice ca daca tot scriu pe caietul ala pe care-l tin sub pat... Ma gandesc "Mi-ai citit caietul?" (contine texte ce le-am scris si aici, dar si altele ce nu au mai ajuns aici) si ma uit la ea. Nu mai rade si ma lasa in pace pe subiectul asta. Mda, suna frumos sa scrii ceva (si apoi sa incerci sa-l publici), dar sa fim seriosi, decat sa mi se umfle orezul in mine, mai bine stau linistit.

Ma plimbam azi pe strada si ma gandeam, uitandu-ma la lume, ca pe langa caldura si mare, nu prea suport vara pentru ca in perioada asta vad fetele imbracate mai scurt, mai lejer, nu stiu cum sa zic, mai sexy?. Da, stiu ca suna stupid :) dar ma streseaza (nu serios-serios, dat totusi...), nu pentru ca sunt un habotnic batut in cap, ci pentru ca nu vreau sa ma uit. Ceea ce incerc sa si fac: privirea inainte si prefa-te ca nu-ti pasa. Cupluri la tot coltul, unii peste altii, bushon la bushon, tolaniti pe vreo banca pe undeva. Prefer iarna :P Prefer puloverele de lana, blugii grosi si caciulile. Prefer sa fie frig, ca toate aceste cupluri sa nu sa se mai pupaceasca afara. Prefer sa nu ma gandesc.

Voi sper ca sunteti bine. Va vad cam tristi. Unii cazuti in ganduri, altii impartiti intre ganduri diferite. Va vad, in unele cazuri, obositi, poate nervosi, poate cu gandul in alta parte. Va vad avand nevoia de a face o schimbare, de a repara ceva ce e stricat sau de a aduce ceva nou. Asa ca am sa vad dau un mare hug virtual :D Am auzit ca face bine si mai linisteste sufletul :) Aveti grija de voi, prieteni dragi.

Hai Julia.... sa punem o melodie... sa ne simtim si noi mai bine :) (She has newwwwzz!:)


Am sa pun si melodia originala cantata de Ben Folds. Imi place (chiar acum o ascult cand scriu). Give it a try.

 

Pentru cei curiosi am sa pun aici si duetul Ben Folds - Julia Nunes (sau acelasi duet, mai scurt, cu sunet mai bun si imagine rasturnata :P) si o versiune a capella a melodiei (care e foarte frumoasa si amuzanta)

PS: Let me see... e ora 02:02. Nu e rau :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, iunie 12, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.