Author: No One
•luni, iunie 21, 2010
Doar ce m-am uitat la emisiunea lui Tatulici si, printre altele, m-a obosit. Iar ne plangem, iar nu facem nimic (parca sunt eu). Cam asta e romanul in general, multa vorbarie, mult "ce as mai face eu daca...", mult "ce naspa" sau "ce naspa va fi", dar nu se face nimic, faptele concrete lipsesc cu desavarsire. De asta prind politicienii si "oamenii de foltbal" (printre altii) la noi. Pentru ca vorbesc mult, fara valoare, fac mult circ (care ne place, trebuie sa zic), dar ceva real, palpabil, nu vezi cu ochisorii tai. Ramai cu praful ce s-a sculat de pe pamant cand a trecut caruta.

Sa nu aveti naivitati politice. Eu nu mai am demult. Ma uitam la alegeri, si la televizor si pe bloguri. Se formasera tabere, domnule. Fiecare era cu gura mare ca partea lui va face si va rupe. Nu vorbesc aici de oameni politici, ci de oameni ca tine sau ca mine. Dupa 20 ani inca mai sunt destui naivi din punct de vedere politic. Si vor mai fi... Cu politica nu e bine sa visezi. Puneti-va intreabarea cati dintre voi ar intra pentru a face treaba si cati ar intra ca sa o duca mai bine, si atunci va veti da seama de ce avem politicienii pe care ii avem. Si poate pe care-i meritam.

Gata :) ma opresc aici cu politica. Va fi greu la iarna. Eu asa cred. Sa nu va asteptati la minuni, dar nici sa nu intrati in disperare. Vom iesi pana la urma, dar mult mai tarziu decat se zice. Eu zic ca dupa 2012 vom incepe sa simtim ca va fi bine. Asa ca sa ne invatam cum e sa fie rau cu adevarat. Si noi, si ei (oamenii politici)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, iunie 21, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.