Author: No One
•marți, iunie 22, 2010
Cand am scris leapsa cu 24 mi-am adus aminte ca am mai scris una la fel acum cativa ani. Am scris-o la comentarii la postarea aceea :)) Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii am sa dau linkul aici: chestionar Andressa (comentariul meu e cu numele Yorick, ultimul, iar linkul catre care da este al primului meu blog, pe care l-am sters ca sa-i fac loc acestuia, care exista in paralel cu el). Azi am cautat-o si am dat de ea.

Stiti ce... am sa-i dau copy/paste aici si cred ca am sa o si corectez putin (virgule si litere puse anapoda).

1.”…de casa.” e sfarsitul propozitiei:)) “Sufocare” de Chuck Palahniuk (cartea)
2. 20:15 (ora)
3. 20:29 (verificati)
4. pai pantaloni albastri de pijama (cred), bluza in nuante de gri si albastru si pot sa zic si …boxeri:)) (imbracat)
5. ma uitam pe un forum pe net si vedeam stirile sportive (inainte, la ce va uitati?)
6. zgomotul unei reclame la tv (zgomot)
7. pai acum 2 zile cand am venit cu trenul de acasa si am mers pe jos pana la camaruta mea (iesit ultima data)
8. nu cred (vis)
9. cand am citit chestionarul asta (ras ultima data)
10. peretii sunt doar albi cu exceptia a doua cabluri care merg pe ei(pe tavan). nu ma omor cu tablouri sau asa ceva. (pe pereti)
11. un calculator nou (multimilionar)
12. The Thief Lord azi dupa-amiaza (placut film) dar aseara doua filme minunate Domino si Prime (ultimul film)
13. nu prea, poate doar prajitura pe care am incercat sa o pun la un loc si nu a iesit cum credeam (dar e buna, ca e facuta de mine, partial:) (neobisnuit)
14. ma face sa zambesc (parere despre chestionar)
15. intr-o zi voi fi regizor:)) sa speram (ce nu stiti :P)
16 si 17. nu vreau sa am copii dar daca ar fi sa am ceva ar fi o fata numita Nicole sau Sonia, dar poate ma razgandesc:)) (nume copii)
18. ai mei vor, eu ma multumesc pe moment cu tara mea (strainatate)
19. “Iesi afara! Nu avem loc de tine.” l-as pupa pe frunte si i-as multumi. (vorbele lui Dumnezeu)
20. viata oamenilor, adica sa traiasca mai bine, mai ales copii si batranii, si ar fi si gandirea invechita si inchisa in cutie a oamenilor (schimbare in lume)
21. nu (dansati?)
22. in leg cu el ma gandesc la The Daily Show si cat de naspa e ca presedinte, ah si ar fi si genele proaste (george... george???)
23. pai am teleul deschis langa mine, e un film cu Jet Li dar nu ma intereseaza (ultima chestie la tv)
24. Dumnezeu, Isus, Sf Duh si Traian Basescu:)) (mai departe la altii)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, iunie 22, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.