Author: No One
•miercuri, iulie 28, 2010
Let's see...

Ieri. Me and my stupid big mouth. Am deschis o mica cutie pe care nu doream sa o deschid. (Mica?). Stateam de vorba cu maica-mea si a trebuit sa zic ceva, sa glumesc fara sa gandesc. Si stiam ca nu trebuie sa redeschid subiectul asta, abia reusisem cu vreo doua ore inainte sa il fac uitat (cand s-a deschis), cand ce sa vezi? Surprize, surprize. Deschid gura si glumesc. Ma comport de parca nu stiam ca ea tine minte, chiar daca nu zice ca a tinut minte. Este vorba de faptul ca fac prostii pe care o supara. Este vorba ca o inteleg, dar ca le fac in continuare, ca n-am cum sa ma explic, pentru ca probabil nu are nici o valoare. Mai bine imi tineam gura, mergeam pe burta, ma faceam ca ploua. Dar m-a mancat undeva sa scot cuvinte pe gura si cred ca o sa platesc pentru asta, cumva.

Si culmea culmilor e ca intuitia mi-a zis ieri ca trecand prin locul ala va iesi asa. Dar mi-am zis "las ca poate nu se va intampla, las ca ma descurc eu, las ca nu tine minte". Ratiune stupida. Si am avut dreptate. Daca ma ascultam nu ieseam din casa, nu ma duceam acolo. Amanam inevitabilul probabil.

Stiu ca suna stupid, dar cateodata imi doresc sa fiu rece si calculat. Sa zic numai ce trebuie, ce vrea lumea sa auda. Sa imi dramuiesc cuvintele. Sa gandesc, chiar sa gandesc, inainte de a zice ceva. M-as scuti de o groaza de prostii pe care le zic. Dar nu... eu trebuie sa zic ceva, sa fiu corect sau nu stiu cum altceva, sa ma descarc spunand ce am in minte, sa "dumnezeu stie ce" sa.

Dar hai sa uitam pentru moment. Hai sa vedem (si sa ascultam) 2 clipuri si sa ne facem ca pentru moment totul e ok.


Imi place melodia asta (cea de jos) pentru ca ma "leagana", pentru ca e posibil sa ajung sa o asociez si pe ea cu a Certain Someone (mai am una pe care o asociez cu ea). De fapt acum, in momentul asta, in mintea mea aceasta melodie este ea, este senzatia din mintea mea de a fi langa ea, este dimineata dinainte de a rasari soarele cand ea adoarme pe vreo melodie. Iar acum in momentul asta pianul imi aduce aminte de coloana sonora.a filmului "The Cider House Rules" (asa mi se pare din cate mai tin minte).

Nu stiu daca asta e sau nu videoclipul melodiei. Melodia a fost folosita la o reclama si vad si imagini din acea reclama aici, plus ca apare si cantareata. Probabil sa fie un clip facut din mai multe surse, dar mie imi place.


Uf, uf nu am gasit niste versuri exacte la aceasta melodie. Am gasit doua versiuni, care nici una nu suna 100% exact :) Dar iata-le daca sunteti curiosi: aici (acestea apar frecvent pe net) si aici (pe pagina ei de myspace, dar nu sunt sigur cat de exacte sunt si astea).

Si azi dimineata cand mi s-a luat netul (si am ramas cu postarea nefinalizata) am vazut si filmul asta, care mi-a placut :) Fata e super draguta in film, hihi :P Daca va intereseaza dati-i (sa ma corecteze cineva daca am gresit la cuvantul asta) filmului asta o sansa :)

 

As fi vrut sa zic ca mai pozitiv de atat nu pot fi intr-o postare (ma refer la a doua jumatate, caci prima... hmmm), dar m-am chinuit atat sa scriu fraza asta ca mi-a trecut :))

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, iulie 28, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.