Author: No One
•luni, iulie 19, 2010
Ma deranjeaza ca uneori (poate de fapt de multe ori) sunt asa slow, ca ma prind mai greu, ca imi trebuie chestii clare ca sa inteleg. Ca nu pot avea atentia dispusa pe mai multe lucruri in acelasi timp. Ca nu ma pot concentra pe prea multe lucruri deodata. Ma descurc destul de bine cand am atentia pe o singura chestie, pe o singura idee, dar cand totul incepe sa se ramifice, se pare ca nu mai fac fata. Si e frustrant, pentru ca imi pierd sirul, pentru ca imi pierd logica pe care o aveam in cap. Si nu-mi place sa nu inteleg ceva cum trebuie, sa raman in urma, sa ma simt de parca as fi prost. Mi se duce rabdarea, mi se duce tot. Nici nu ma mai pot concentra. Ma simt calcat iin picioare (desi probabil ca nu e asa). Totul are logica in capul meu, dar nimic nu mai iese asa cum trebuie. Trebuie sa fiu in forma buna ca sa fac fata si in general nu sunt. Nu prind din fuga chestii, trebuie sa stau sa le gandesc putin ca sa-mi dau seama cum vine treaba, iar daca totul trece ca trenul pe langa mine, pierd si sirul si claritatea. In general in discutii patesc asta, deasemenea si cand fac ceva cu cineva si ala nu explica pe intelesul meu (dar pana la urma cine explica special pe intelesul cuiva? daca te prinzi, te prinzi, daca nu, nu). Adica cand sunt implicat si eu. Cand stau pe bara inteleg foarte bine, nu imi trebuie un efort de concentrare.

Nu stiu daca asa am fost dintotdeuna, dar acum ma simt slow de tot, parca m-am tampit de-a binelea. Asta e o consecinta probabil a lipsei socializarii, ca nu-mi mai pun mintea in situatii in care sa ma concentrez bine, in care sa ma misc repede. Parca sunt o roata ruginita. Si toata aceasta senzatie, ca raman in urma, ca parca sunt prost, ma enerveaza la culme. Ca sa fii practic in viata trebuie sa fii tot timpul pe faza si sa faci fata. Se pare ca eu nu (mai?) fac fata. Astea-s chestii pe care trebuia sa le stiu (si sa le fac) acum multi ani, nu acum. Nu acum. Nu acum se invata chestii ce trebuiau deja stiute. Sunt in urma cu anii, ani pierduti intre timp. Cati? Cel putin 6? Pe putin. Cine stie, probabil ar trebui sa revin la liceu si sa-l iau de la inceput. Cateodata as vrea sa reiau totul de la zero. Asta in caz ca nu sunt slow. Dar daca sunt intradevar slow atunci de ce sa ma mai chinui.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, iulie 19, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.