Author: No One
•vineri, iulie 16, 2010
Azi se lanseaza filmul in State pentru publicul larg.

Nu stiu la ce sa ma astept de la acest film. Stiu ca o sa ma uit la el fara idei dinainte facute. Daca pleci la un film asa (gandind ca nu e bun sau din contra fiind prea entuziasmat si ridicand astfel stacheta prea sus) la un film sunt foarte mari sanse sa nu-ti placa. Stiu ca mai mult sau mai putin o sa-mi placa, oricum ar fi filmul, tocmai datorita subiectivismului pe care il am fata de Nolan (tb sa fie teribil de prost sa nu-mi placa, ceea ce nu e cazul aici).

Am evitat, in mare parte, interviurile, recenziile si imaginile despre film, si am sa fac asta pana il vad. Nu vreau sa stiu sau sa banuiesc dinainte ce se va intampla in film si sa-mi stric distractia :P Dar din ce am reusit sa mai citesc am senzatia ca povestea va fi cam alambicata, cu mai multe straturi, pe mai multe nivele. Nu stiu cum va pica asta pentru publicul larg (pentru ca imi doresc ca filmul sa aiba succes) pentru ca s-ar putea sa picam in zona ambigua (probabil gen "Lost"... probabil), in care unele lucruri nu se vor intelege (si cred ca nu vor fi explicate "pe fata"). Tot am gasit cuvinte de genul "maze", "arhitecture of the mind", "implant ideas" etc. Posibil sa fie genul de film pe care sa-l mai vezi cel putin inca o data ca sa-l intelegi, posibil sa fie genul de film pe care sa-l poti interpreta, posibil sa fie deliberat confuz (tinand cont are loc in visurile si mintea umana). Din ce am citit cica ar avea influente din James Bond (la nivel de personaje cred), Matrix, Blade Runner, 2001.., poate si altele. Ma gandesc la o delimitare foarte precara si ambigua intre ce e real si ce nu e. Vom vedea. Nu stiu daca vor exista twisturi  Din nou, vom vedea. Pentru mine daca va reusi sa ma pacaleasca intratat sa nu-mi dau seama in ce directie se va duce povestea dar in acelasi timp imi va oferi sansa sa inteleg cate ceva ca sa nu devin total confuz, atunci voi fi multumit (am ridicat oare stacheta cam sus, cum ziceam mai devreme? :D).

In momentul asta are 84% pe RottenTomatoes (un site ce tine evidenta recenziilor pozitive si negative din State, iar procentajul e a celor pozitive din total). As fi vrut mai mult (in jur de 90%), dar inca se mai aduna recenzii, poate mai creste. Astept cu interes incasarile sa vad ce o sa iasa. In general nu tin cont de recenzii sau incasari (daca imi place, imi place) si nici aici nu o sa tin cont in aprecierea filmului, totusi cum interesul meu e mai mare pentru filmul asta, mai arunc cate un ochi pe un site sau un altul sa vad cum merge filmul.

Nu mi-am propus sa-l recomand, dar cred ca totusi ca am facut-o de vreme ce am scris doua postari pe aici. Acum stim pe cine dam vina daca va duceti si nu va place :P


Mai las si doua linkuri cu cate trei trailere mici (30 secunde) fiecare: aici si aici (daca v-a placut trailerul, puteti sa le incercati si pe astea, mie mi-au placut si mai mult)

Dupa ce reusesc sa-l vad, probabil voi mai scrie inca o postare in care sa spun ce parere mi-a facut.

Later Edit: cred ca regizorul (Nolan) a decis sa faca acest film acum pentru ca si-a dat seama ca acum poate profita de influenta pe care o are la Hollywood. Si-a zis probabil ca alta data nu va mai avea posibilitatea sa-l faca asa cum si-l doreste, la scara asta. Ceva asemanator a facut si Peter Jackson cu King Kong, un remake dupa filmul cu acelasi nume din '33 (un film de suflet pentru Jackson si care probabil l-a influentat in dorinta de a face filme) 

Later Edit 2: gasit pe imdb - Christopher Nolan first pitched Inception to Warner Bros after the completion of his third feature, Insomnia (2002/I), and was met with approval from the studio. However, it was not yet written at the time, and Nolan determined that rather than writing Inception as an assignment, it would be more suitable to his working style if he wrote it as a spec script and then presented it to the studio whenever it was completed. So he went off to write it, thinking it would take "a couple of months", but it ultimately took nearly eight years.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, iulie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.