Author: No One
•miercuri, august 18, 2010
Barbatii sunt de pe Marte. Femeile sunt de pe Venus... La la la, bla bla bla. Ehh, cum eu sunt gica contra, eu sunt de Pluto.

Nimeni nu vrea sa fie de acolo :) Si mai nou nici nu mai e planeta. Si tocmai de asta imi place. Un mic underdog.

Pluto? Planeta aia mica de la marginea sistemului? Planeta aia rece si fara lumina? Planeta aia a carei traiectorie in jurul soarelui e cumva diferita fata de restul planetelor? Planeta aia care nu e planeta? De ce? De ce? Nu pare deloc interesanta, nu pare un loc sa dea bine. E acolo departe, necunoscuta si singuratica. De ce sa-ti placa? Ti-ai pierdut mintile? De ce nu alegi tu o alta planeta? Uite, daca nu Marte, atunci puternicul si marele Jupiter? Sau poate frumosul Saturn? Sau poate micul hot care este Mercur? Sau ciudatul Uranus, cu a sa axa de rotatie rasturnata? Si tu, tocmai Pluto? Tocmai prapaditul ala mic pe care nu-l vrea nimeni?

Da, da, tocmai el. Tocmai ptr ca e mic, prapadit si nu-l vrea nimeni. Tocmai pentru ca ma oglindeste pe mine. Tocmai pentru ca nu-mi place barbatul care e Marte, marele puternic care e Jupiter, hotul care e Mercur, ciudatul care e Uranus. I'm sick of them all cu bullshiturile lor. Voi puteti sa-i indragiti pe oricare dintre ei, eu voi tine cu Pluto. Cu micul, prapaditul de Pluto. Voi tine cu el tocmai pentru ca nimeni nu-i da nici o sansa, pentru ca nimeni nu-l ia in serios si pentru ca nimeni nu se uita la el.

Ca si el prefer cateodata sa fiu la marginea sistemului solar, sa ma uit la ceilalti cum se imbrancesc si se lauda unii pe altii. Ca si el prefer cateodata sa fiu singur, chiar daca nu e bine. Ca si el prefer cateodata sa fiu acolo la margine ca sa ma uit la stele.

Deci, cum ziceam, daca barbatii sunt de pe Marte, iar femeile de pe Venus, ei bine, eu sunt de pe Pluto :)


PS: desi nu l-am avut in minte pe zeul roman Pluto cand am scris postarea asta, am cautat apoi din curiozitate sa vad ce domeniu de activitate avea (are? :P). Se pare ca e zeul "lumii de jos" (evit sa spun Iad pentru ca nu stiu cat sunt de asemanatoare in cele doua religii/mitologii). La greci este Hades (Pluto e latinizarea cuvantului grecesc Πλούτων/Ploutōn, alt nume pentru Hades; thank you wiki, asa pot sa par si eu destept :P). La greci Pluto era deasemenea si o nimfa.

PS 2: pe Neptun nu l-am omis cu un motiv anume. Pur si simplu nu mi-a venit in minte cand am scris.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, august 18, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.