Author: No One
•joi, august 05, 2010
"In the end everyone ends up alone.." yes, this is true.. Love u guys.. :x - mi se pare atat de trist. O fi adevarat dar tot trist e. Sa ajungi sa crezi asta. Primul pas catre a nu avea ceva e sa crezi ca nu exista. Al doilea e sa creezi adevaruri absolute din niste lucruri care se pot infirma. Al treilea e sa ajungem sa credem ca lumea chiar e de rahat si sa ne complacem in asta. Gasesc ceva trist in asta.

Am zis-o si o voi zice din nou: sunt un negativist. Dar nu pentru altii. Oi fi ipocrit cu asta dar in legatura cu altii nu pot sa creez imagini negative. "Nu poti reusi, nu te descurci, nu stii etc etc etc". Poate am o parere prea buna despre altii, poate asta este un artificiu psihologic de a trai prin altii, dar pentru altii nu imi pot inchipui ca nu se poate. Asta cred ca se numeste gandire cu dublu standard, adica una e la mine, alta e la tine, desi in esenta e aceeasi chestie. Pentru tine esti un observator intern, fata de altii esti un observator extern. Esti subiectiv catre tine, cred ca poti sa fii mai obiectiv vazandu-i pe altii din afara.

E ciudat asta la mine ca imi pot privi lumea negativ si totusi nu prea privesc negativ lumea in ansamblul ei. Poate e naivitate, nu stiu. Pot fi mai optimist pentru altii, am o siguranta mai mare catre/pentru ei, ca se poate. Nu vad sfarsitul lumii, chiar daca altora li se pare asa. Am increderea aia ca va fi bine, ajung sa fiu sigur de unele chestii chiar daca unii nu pot crede ca va fi asa.

Poate e mai usor sa fii optimist pentru altii decat pentru tine, poate nu implica atat de mult efort, poate ca iti doresti sa speri/sa vezi si tu ca se poate. Cine stie de ce facem ceea ce facem. Cateodata nu exista motive pe care sa le scoti pe masa si sa le diseci. Facem ce facem, lasam urmele noastre in pamant si mergem mai departe.

Ciudat, iar am senzatia aia absurda ca am inceput de la o idee si am ajuns cu totul in alta parte :) Si din nou am ajuns in punctul in care sa nu stiu ce titlu sa-i pun :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, august 05, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.