Author: No One
•joi, august 19, 2010
Nu stiu cum va fi dar probabil voi vorbi de un pitic aici :) Sau cel putin voi incepe de la unul. Am gasit desenul asta (you know... comics:P) si ma tot gandesc sa-l postez aici pentru ca imi place.



Si tot gandindu-ma ce sa scriu (si cu senzatia ca o sa va plictisesc si o sa va bat la cap) am incercat sa-mi dau seama de ce imi place sau de ce mi-a atras atentia (in afara de faptul ca e desen). Mi-am dat seama ca are niste elemente care mi-au placut (mi-au atras atentia) dintotdeauna.

Imi plac fetele putin baietoase. Bine, nu e o regula dar am o anumita tendinta spre zona asta si asta se incadreaza intr-o imagine mai mare referitoare la ce imi place la o femeie. Totusi cum am zis prin "putin", e pana la un punct sau pana in anumite limite. Prefer o combinatie de feminitate cu elemente ici si colo de "baietos" (cum se imbraca, atitudinea, personalitatea, ce ii place, ce gusturi are). Nu-mi place sa fie nici prea feminina, nici prea baietoasa. Sigur nu-mi place genul damsel in distress :)

Cand eram prin adolescenta imi placea parul scurt (probabil si acum mai am preferinta asta daca m-ai pune sa aleg). De fapt imi dau seama ca imi place ceva cand imi atrage atentia. E partea asta din tine care nu sta sa proceseze, cum iti place ceva cum iti indrepti privirea, gandul intracolo. E ca un fel de click facut in linistea mintii tale. De asta zic ca imi plac elementele astea baietoase, pentru ca astea-mi atrag atentia intr-o multime de oameni de exemplu sau intr-o poza. Cum e si in desen, mie imi plac blugii cu talie joasa combinati cu o curea lata si cu catarama mare. Tin minte, mai demult, mergeam pe strada si pe langa mine a trecut o tipa ce avea la curea o catarama mare care mi-a atras atentia. Gaseam interesanta catarama aia si imi placea si cum ii vine :) Cine stie cat de ciudat i-am parut uitandu-ma, holbandu-ma practic, in jos, la catarama aia.

Vedeti, poza are o anumita sexualitate (data de atitudine, de felul cum sta) si ma duce, cel putin pe mine, cu gandul oarecum la lesbianism. De fapt e o anumita zona (sexuala) inspre care ma duc cu gandul: atitudine, lesbianism, bisexualitate, atractie catre femei, sexualitatea feminina. Acum sa nu intelegeti ca imaginea de mai sus o consider ca imaginea standard a femeii atrase de o alta femeie (fie ca e lesbiana, fie ca e bisexuala), asta e doar perceptia mea datorita faptului ca sunt un tip si ca sunt heterosexual. Ma intriga, ma fascineaza femeile care sunt atrase de femei, nu pentru ca visez eu stiu la un threesome (am foarte, foarte rar fantezia asta; in general fanteziile ce tin de un grup nu prea merg la mine), ci pentru ca imi place zona asta, ce poate tine de sexualitarea unei femei. In general imi place tot ce tine de sexualitatea unei femei. Ma atrage subiectul asta chiar daca nu stiu foarte multe.

Imi place articolul asta (BDSM), nu pentru ca-mi place stilul asta sau pentru putinele informatii din el despre asta, ci pentru cum autoarea a prezentat ceva ce ii place, asa incat chiar daca nu-ti place BDSM-ul totusi sa intelegi de ce ii place ei si, daca ai mintea deschisa, sa intelegi ca altora le place un altceva fata de ce iti place tie. Ea se refera la limitele pe care ni le impunem, limite care ne opresc astfel sa ne exploram cum trebuie sexualitatea, ceea ce ne place si in general viata noastra sexuala. De aici gandul meu s-a dus in alta parte, la faptul ca multi dintre noi gandesc, au fantezii cu situatii pe care nu le-ar face in realitate, nu neaparat din rusine, ci pentru ca nu-i atrag asa de mult materializarea gandului respectiv. Altfel spus mintea noastra e mai flexibila din punct vedere sexual decat suntem noi. Putem sa fim "cuminti" in pat, iar in mintea noastra gandurile, imaginile sa fie mai "curajoase". Tin minte o discutie in care cineva imi zicea ca ea are fantezii facand sex oral (banuiesc ca o si excita) dar ca nu poate face asta in realitate (a incercat, nu a putut). Atunci mi s-a parut ciudat, cum sa-ti placa in mintea ta si totusi sa nu-ti placa, sa nu poti face asta? Intre timp am inteles, mai ales ca am si eu una doua chestii care imi creaza un anumit interes (nu ma excita totusi) dar pe care probabil nu le-as face daca as fi pus in fata faptului.

PS: imi plac femeile cu pistoale (de abdomen stiti mai de demult) :P

PS 2: mai pun doua desene cu aceeasi tipa (dar desenatori diferiti) - dati click pe ele daca vreti sa le vedeti mai mari


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, august 19, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.