Author: No One
•joi, septembrie 23, 2010
Zombie, zombie, zombie... :)

Da, film cu zombie. Deci... sange, teroare, casapiri si alte chestii asemanatoare :P Nu am vazut multe filme cu zombie, dar acesta mi-a placut. E un remake dupa filmul cu acelasi nume (classic al genului si pe care nu l-am vazut) facut de taticul filmelor cu zombie, George A. Romero.

In cea mai mare parte actiunea are loc intr-un Mall unde personajele au ramas blocate in incercarea lor de a se adaposti de zombie nostri mancatori de carne, aparent suparati pe viata. Cam asta e actiunea pe scurt :))) Ce mi-a placut (pe langa bataia cu zombie si ideea de sfarsit de lume) e faptul ca pentru mine nici un personaj nu mi s-a parut the bad guy, asa cum se obisnuieste prin filme de felul asta, de apare unu de le-o trage tuturor incercand sa treaca peste cadavrele lor ca sa supravietuiasca. Da, mai apar unii care fac prostii si incurca chestiile, dar nu bad guy (phiuu!). De fapt daca stau si ma gandesc personajul care mi-a placut cel mai mult initial imi displacea teribil :)) (dar nu supravietuieste pana la final...damn :D)

Info gasim pe wiki si imdb, iar mai jos am sa pun secventa de inceput care mi-a placut foarte mult (daca nu va place probabil nu o sa va placa nici filmul :P)

 
PS: filmul e regizat de Zach Snyder :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, septembrie 23, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.