Author: No One
•miercuri, septembrie 29, 2010
din ciclul "lucruri banal de superficiale (sau superficial de banale)... "

...care ma enerveaza:
  • mesajul "A socket operation was attempted to an unreachable network" din unele trackere din Utorent. Pur si simplu nu stiu ce sa-i fac. Iar de formatat calculatorul nu vreau acum pentru ca ma... enerveaza :)
  • sa setez de fiecare data brightness-ul si contrast-ul cand vreau sa ma uit la un film sau sa ma joc un joc. Ma deranjeaza sa ma uit la o imagine care nu mi se pare... ahhh... placuta :/
  • cand imi apare mesajul "invalid key" (sau pe acolo) la Kaspersky :D Practic trebuie sa schimb key-ul asta cam la cateva zile :S
  • sa nu am salvare la inceputul lui Rome Total War (rezolvata intre timp) si sa imi cada jocul cand il joc (problema inca nerezolvata)
  • ca nu am un laptop sau un netbook. Dupa niste studii si cateva statistici mi-am dat seama ca imi vine sa scriu pe blog tocmai atunci cand nu sunt la calculator, si mai ales cand trebuie sa fac altceva (sa dorm, sa invat, sa ma duc undeva)
  • taica-miu
(Patience, Johnny boy)

...care imi trec prin minte:
  • atunci cand tai un ardei in rondele (sau cum s-or numi): tai ducand cutitul in fata si apoi cand sa ating fundul il trag inspre mine. Asa, intr-o miscare lina. Mi-am dat seama ca asa se taie bine o felie subtire :)
  • atunci cand dadeam aluatul cu pasta de tomate: cu pasta asta pe el, aluatul arata precum circumvolutiunile unui creier. Din cauza cutitului. Aluatul se strangea, se increretea. Cand dadeam cu el pe... ohhh, never mind :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, septembrie 29, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.