Author: No One
•joi, septembrie 30, 2010
- Ok... :)) Ce ciudatel e sa ma aud mormaind. Kinda funny.
- Talking in ya head now? :)
- Kind of... De fapt ma gandeam cum sa incep postarea asta. Again the need to write. Si, da, nu vad tastele de intuneric ce e:)
- Sau de fapt the need to show off, or the need for attention :) Ai de unde alege (asta ar fi trebuit sa fie in engleza)
- Dupa cum stii... imi faceam in gluma un calcul. Eu am pitici de care nu o sa scap (tot timpul ramai cu unii pe viata, nu?), tu, my imaginary friend, ai si tu pitici (imaginari probabil), deci... tragand linie we're fucked. I AM fucked :) O sa raman cu astia pe viata. Like... for life, man.
- Use the Force, young Luke, and it will guide you through the darkness. Suna bine? :D Nahhh just bullshit. You're fucked :D Vrei sa iti gasesc o justificare?
- N-ar strica una. Sa dam putin praful pe sub covor si sa ne uitam in tavan fluierand. Sunt cam comod, nu?
- Noooo, nu, nu esti :))
- Ce e asta? Sarcasm? :)
- Probabil. Tot timpul le incurci. Pe asta cu ironia. Si cum si eu is in capul tau nici eu nu stiu. Sa iti zic "don't ask me"? Daca ziceam asa scriam mai putin, probabil eram si mai eficient.
- Ok trecand peste... Ce zici de imaginea asta? ... ouffff... am inceput sa scriu si mi-am dat seama ca nu o pot scrie. Might offend somebody. Sucks... Poate pana la urma era doar o imagine stupida din capul meu.
- Sa incep eu? El... nahhh I won't do that to you :). Dar e o chestie destul de psihologica imaginea asta, don't you think? Intr-un fel iti oglindeste gandirea din zilele astea.
- Da... Life goes on. Resemnare. Poate gresesc, poate nu. Oare cat din toata faza asta e vina mea?
- Iar acum s-a cascat un mic gol in tine. Ahhh... si un mic oftat acolo. You don't make things easy for you, don't you?
- Tot timpul cand ma apuc sa scriu la un moment dat intru intr-un moment ca asta, de tristete, de enervare, suparare... ma rog, un moment ca asta. Every single time.
- Exagerezi. Nu e every single time. Sa zicem ca e o tendinta.
- Eu si nuantele cuvintelor :)))
- :) Tot timpul te feresti de nuantele lor. Cuvantul si ideea :) Trebuie sa fie totul clar.
-  Pai zic "every single time", ma simt asa, dar stiu ca nu este.
-  Nuanta era la "tendinta". Tendinta inseamna ca se repeta dar nu de fiecare data. Si, da, e mai clar decat un "every single time" care nu e every single time :P
- Btw, 4 "every single time". Cinci :)
- This is called "control", man. Sa spui cuvantul potrivit cu nuanta potrivita. Control asupra vieti tale. Cred ca un psiholog ar fi mandru de mine acum :D
- Jezzz, acum am citit inceputul dialogului si vad ca neintentionat am facut misto de mine :) Kinda funny actually :)
- Ehhh o autoironie picata din neantul ala din care punem cuvintele pe foaie. I se intampla oricui.
- Bine ca imi minimizezi talentul.
- Ahhh... vezi... autoironie :)
- Cred ca cu tine (daaaa, cacofonie) nu pot castiga niciodata. E ca o remiza la infint cand joci sah.
- Mahh nu stiu cum se face ca din cand in cand tot reusesti sa pui o cacofonie pe aici si pe acolo.
- Neintentionat
- Neintentionat, off course. E 16:41....
- Si?
- Cineva trebuie sa se duca sa faca o salata pentru....
- Nu zice, ca nu vreau sa dau bine :P
- O salata cu orice gasesti :)) Go, go....
- Bye, cititorilor :)
- Misca!.... See ya next time cititorule ;)

This entry was posted on joi, septembrie 30, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.