Author: No One
•miercuri, septembrie 08, 2010
- Ar trebui sa scriu acum?
- Mahh...
- Adica ce cauti aici?
- Trebuia sa zici "ce CAUT aici?". Asta in primul rand, in al doilea rand don't ask me, si in al treilea rand cum naiba vrei tu sa scrii o postare cu mouse-ul? Pana si eu ma plictisesc.
- N-am tastatura... n-am liniste... nu stiu ce caut aici... nu vreau sa-mi raspund de ce caut aici... Uite... stau la calc, I don't think at anything else. Nu mai stau, ma scufund din nou in neliniste. Si vreau sa fac in ciuda...
- La ai tai. Da, stiu. Si esti un ofticat :)
- Buna ziua dom' psiho. Incerci putina sondare in confuzia mintii mele?
- Eu SUNT confuzia mintii tale :))
- Ma enerveaza la culme sa tot clickuiesc atat.
- Daaaa, n-o sa-ti mai scrii marea opera :) Si marmota innumara fire cu manusa de box. Se scrie cu 2 de "n"?
- Mi-e lene sa caut pe Google... Aici ar trebui sa introducem un "loser"
- Esti un Luzar :D
- Hmmm asta a fost gratuit. Ufff It's not fun.
- Nu stiu daca ar trebui sa fie. Incearca sa scrii mai departe. Hai, facem un exercitiu de aberatie. Tu iti iei mintea de la prostii, ti-o golesti, iar eu exist.
- Ptr cititor... Eu exist...
- Eu nu exist...
- N-am nume, pentru ca nu pot pune numele real aici.....
- Deci se pare ca eu raman cu John :)) Mda... mie puteti puteti sa-mi ziceti John. Sunt fictiune si nu prea. N-ar trebui sa le zici ca nu vrei sa-ti afle numele? Uite cititorule, ii afli numele stii cine este. Nu il stii, el se tine la o oarecare distanta de voi. E mai usor dupa un pseudonim. Gata... vezi? Am zis-o. Si nu poti sa ma injuri :) Ti-ai facut-o cu mana ta :)
- Simt nevoie de o clarificare.
- Tu tot timpul simti nevoia sa faci asta. Si sa te justifici. Besides, o sa simti dupa asta ca ti-ai mancat timpul la calculator, culmea dupa ce ai tras de timp sa stai la el. Nu ai nimic de zis?
- Nu am ce sa zic.
- Uite, zi ca vroiai de ceva timp sa aberezi asa si ca vrei sa faci o noua categorie numita "dialoguri" dupa ce ai citit, de fapt ti-ai adus aminte, ca Platon a scris dialoguri.
- Era o fata numita Platon prin Playboy. Cred ca e fii-sa ex subprefectului anchetat acum.
- Analogii, analogii.... Am pierdut sirul. Tot timpul faci asta.
- Se refera la pierdutul sirului. Nu stiu daca o sa ma tin de asta.
- Lenos? Comod? Indecis? Autocenzura? N-ai chef? Sictirit? All this good questions in life, ce ne-am face fara ele. Ahhh cred ca stiu.... Ti-e teama de pana unde vei ajunge, si daca vei supara pe cineva, si nu vrei sa-ti incurci ordinea stabilita pentru blog. La ce vor mai folosi "insemnari"? Vei mai scrie si la celelalte? Ohhh doamne cat te complici. Ar trebui sa go for it. Stii tu, make mistakes. Numai.... Stii ce? Nu te vei schimba niciodata. Nu ai willingul destul de mare. Si cum toti stim....
- Marimea conteaza :)))
- Da cititorule, guys and their toys :P Vezi, vezi, ne-am scos din seriozitate :)
- Tu esti ala care tot se gandeste la prostii? Aveam eu senzatia ca e ceva in neregula cu mine :) Adica cu tine :P
- Hmmm stop thinking about sad things. I'm in your mind too. Sa nu incerci sa mai duci discutia inspre lamentari.
- Hai ca stii care e treaba. Nu te preface ca nu stii. Eu sunt ala cu lamentarea, tu esti ala cu sfaturile bune. Iar mingea se plimba de la unul la altul.
- Mingea cam sta nejucata in terenul tau. Hai sa-i explicam cititorului ceva, shall we? El, adica tu, stie cum vine treaba, stie unde greseste (in mare), stie teoria, dar se complace in el pe margine, nu face nimic, de teama, din nesiguranta bla bla bla. In your face motherfucker! Ma refer la el, adica eu, de fapt adica numai tu. Eu sunt doar imaginar, imi permit luxul de a ma erija (exista cuvantul asta?). Tu NU.
- Nu mai pot zice nimica. I know, I know. Just wanna go to bed. Crawl in my hole and die there for a while.
- Si publica-l.
- Ce?
- Articolul. Poate tu crezi ca e silly, dar il vei publica. Pentru ca vreau eu asta. Si dupa ce-l vei publica nu vei putea da inapoi.
- Pentru ca ce e scris, ramane scris....
- Regula ta. Mai are vreo cateva, sa stiti :) Nu pot sa ma supar-supar pe tine, dar stii asta :) Yes... yes.. yes... I'm your ideal friend that you never had :))) Now go to bed. Hai ! Trecem si peste moodul asta. And cititorule... he IS the crazy one, I'm not :P Ehh suntem mult mai normali si mai comuni decat suntem aici.

PS:
- But this is silly....
- Shut up! Publish it!

This entry was posted on miercuri, septembrie 08, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.