Author: No One
•miercuri, septembrie 29, 2010
Am avut visul asta azi-dimineata... Nu stiu de ce mi-a atras atentia (it's just a little weird dream) dar hai sa vedem ce iese aici, shall we?

Am visat ca eram la munte cu un grup de oameni. Cred ca eram un grup destul de mare. Dadeam niste probe din cate mai tin minte. Ne plimbam pe munte, printre stanci, urcam, coboram. Trebuia sa strabatem un traseu. Ca sa nu uit, acesta este inca un vis despre un grup de colegi (era si un coleg de liceu acolo). Cum v-am zis am vise din cand in cand cu colegi (fie reali, fie imaginari). Dar sa revenim la vis... Strabateam traseul asta, era ca un test, si ajungem la o portiune care nu poate fi trecuta. Portiunea asta era intr-o zona cu piatra/stanca si trebuia sa faci un fel de saritura in jos ca sa ajungi pe cealalta parte. Noi, fiecare pe rand, incercam dar nu reuseam. Ma si mir cum de nu se ranea sau nu murea nici unul. La un moment dat un profesor (sau instructor) ne aduna intr-o pestera si ne pune sa nominalizam, sau mai degraba sa sugeram, cateva persoane care sa treaca aceasta zona mai dificila (si periculoasa dupa cum voi vedea mai tarziu). Fac o paranteza... Printre noi era un tip care parea ca se pricepe la catarat, la plimbatul asta prin munti, avea indemanare. Era un tip frumos dupa mine, cu fata patratosa, ca mine sau putin mai inalt decat mine. Nu stiu daca era roscat dar avea tenul mai alb cum il au (cred) roscatii. Parca eram prieteni, asa aveam senzatia. Mai tin minte ca era imbracat intr-un costum verde (gen Star Trek, mulat pe corp si mai gros). Eu pe el l-am nominalizat. Am fost eu sau a fost o tipa? (se pare ca fetele il placeau) S-au dus si apoi parca visul a iesit din perspectiva mea, nu-l mai vedem prin ochiii meu. Era ca intr-un film. Trece ceva timp, instructorul ne zice ca au murit toti in incercarea aia (tin minte ca era o subtitrare cand vorbea acesta si ne zicea ceva in genul ca corpurile lor au fost folosite, ca si-au facut treaba, iti dadea senzatia ca nu conta daca ieseai cu bine sau nu de acolo, era ca un experiment). Apoi la final vad un lac pe un munte (cu stanca in spate, cum vedeam eu lacul) si la semidistanta un tip (eu?) care vomita in lac si in timp ce face asta camera intra in lac. E ca si cum imaginea ar fi coborat cu liftul. Cum intra in apa vad ceea ce ar fi trebuit sa fie voma dar era mai mult precum cerneala care se disperseaza in apa si era de culoare rosu inchis. Si la fund vad (tot de la semidistanta) un cadavru cu capul spart (cred ca era tipul in verde) care plutea prin apa iar langa un scafandru care se apropie sa-l ia de acolo.

A little weird, nu? Aveam senzatia asta ca eu l-am condamnat la moarte, pentru ca eu l-am sugerat instructorului (am fost eu sau n-am fost eu? nu mai stiu). Mi-a ramas in minte imaginea "cernelei" dispersandu-se in apa si cadavrul cu sangele imprastiindu-se in apa in jurul capului sau. Si inca o imagine (din pestera) cu buzele unei fete pe care erau desenate alte buze (din unghi, nu din fata sau profil)) date cu rosu. Pentru mine desenul ala parea tot un fel de ruj aplicat pe buze.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, septembrie 29, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.