Author: No One
•joi, septembrie 23, 2010
"Dear Mr. M. Horowitz, my name is Mary Daisy Dinkle and I am eight years old, three months and nine days. My favourite colour is brown and my favourite food is sweetened condensed milk, followed closely by chocolate... "

Este o poveste despre prietenie. Este o poveste ce trece peste ani, cu suisuri si coborasuri, cu momente bune si cu momente mai putin bune. Este o poveste despre oameni, calitati si defecte. Este povestea a doua lumi diferite si a dorintei de a avea un prieten.

Mi-au placut actorii. M-a emotionat glasul de copil al lui Mary, m-a impresionat ca nu-mi puteam da seama ca Max era Philip Seymour Hoffman, mi-a placut naratorul (el, si vocea sa, tin filmul la un loc), m-a amuzat accentul australian a lui Eric Bana.

Mi-a placut contrastul dintre lumi: nuante de maro pentru Mary, nuante de gri si negru pentru Max. New York-ul arata bine in varianta de plastlina :P, straniu si dezolat. E o secventa la sfarsit, in New York, in care camera se ridica si vedem cum se aprind toate luminile in cladirile pe care le vedem, cu exceptia celor doua turnuri gemene care raman in bezna (mi-a placut asta). Tin minte cand am vazut primele secvente ma asteptam sa fie live action :)) (desi stiam ca nu e)

M-am indentificat cu Max intr-un punct despre care nu vreau sa vorbesc :) (asta e)

E un film trist. Si totusi nu :) Stiam ca e trist (mi s-a zis), dar cand am vrut sa-l vad mi-am zis: "Vreau sa vad un film vesel pentru ca am mood-ul necesar. Hai sa il vad acum." :)) Trebuie sa intelegeti ca se adreseaza mai mult celor mari decat celor mici. Mi-a placut ca nu totul trebuia sa fie happy happy happy, apar si momente vesele si momente triste. Probabil ca-n viata :P. Mi-au placut foarte mult micile "neintelegeri" pe care le are micuta Mary, confuzii care duc la niste situatii foarte amuzante. Mi-a placut foarte mult cum este narata povestea, de un personaj extern (naratorul) care prezinta personajele si situatiile, dar care face si mici glumite pe seama lor.

E un film care mi-a placut. Poate nu e unul dintre favoritele mele (asa cum e pentru persoana care mi l-a recomandat) dar cum am zis, orice film care imi umezeste ochii e un film care imi place :)

Info pe wiki si pe imdb, iar tralerul e mai jos :)


PS: regizorul (Adam Elliot) e capricorn :D

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, septembrie 23, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.