Author: No One
•luni, septembrie 20, 2010
Mi-a placut filmul asta. E dragut... asta daca un film trist il puteti considera dragut. Mi s-au cam umezit ochii pe la unele secvente :P, iar daca un film ma face sa ma simt asa atunci pentru mine este un film bun :)

Are loc intr-un "azil" de batrani, mai precis intr-o institutie unde sunt internati bolnavii terminali si il are in centru pe Alvin, un mosulet cam "old and bitter" (cum zic astia care descriu filmul). Stiti voi ideea... vine un coleg de camera (care se intampla sa fie un tanar in faza terminala de cancer) si incet incet mosuletul nostru se mai inmoaie si el :) Mi-a placut foarte mult relatia tanarului cu prietena sa, mi-a placut faptul ca erau foarte apropiati, chiar si in situatia asta.

Info gasiti pe IMDb, iar trailerul (cam siropos zic eu, filmul e ceva mai trist) e jos
 


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 20, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.