Author: No One
•luni, septembrie 06, 2010
Cum ziceam probabil in alt post, mi-am pierdut toti prietenii si colegii din trecut pentru ca nu am tinut legatura cu ei. Dar cumva, cineva a ramas acolo :) Zilele astea mi-am dat cu adevarat seama. E un coleg din liceu, cu care am mers la Cluj, am fost vecini de apartament, si probabil de asta am tinut legatura. Mai vorbim, rar, pe mess, ma suna cand vine pe aici. Daca ar fi fost dupa mine.... hmmm. Nu e vorba ca sunt rau intentionat, dar nu stiu sa dau semne de viata.

Am o anumita dinamica cand vorbesc cu el. Aberez, nah, mai pe romaneste. Mici nimicuri de la unul la altul. Imi place ca imi permite sa fiu asa (pentru ca imi place sa pot fi asa, aberant, cand vorbesc). Are si el felul lui de a pune cuvintele si cred de asta iese asa. Observ ca nu prea pot sa o dau pe chestii prea serioase cu el. De fapt asta e pentru ca e a guy. Cu gagii nu vreau sa vorbesc chestii serioase. Si cu el sunt si guraliv, nu pot sa tac. Asta inseamna ca ma simt in elementul meu. Si zilele astea cand am mers la o bila, mi-am dat seama ca e a good friend :) Singurul good friend se pare (din cei ce ii vad la fata adica). Damn tre' sa invat sa dau semne de viata :)

Mi-a lasat cateva melodii si asta pe care am sa o pus aici, o ascult obsesiv. Imi place. E asa trista si melancolica ca-mi place :) Simt ca ma scufund cu ea. Stiu ca poate suna aiurea dar placerea de a o asculta e tocmai pentru ca ma face melancolic. Ca un masochist ce sunt cateodata imi place sa fiu trist, sau mai degraba sa ma simt asa. Ma poarta pe brate cumva, undeva in interiorul meu, spre niste "vibratii" ce le simt numai asa, numai in starea asta, trist si melancolic. Simt, ma vulnerabilizez si ma vad om. Ma simt om.

In general genul acesta de melodie (cum este, dupa mine, si Sia - Breathe Me sau Hooverphonic - Eden) il ascult cel mai obsesiv, cel mai mult si ramane cu mine peste ani (adica o melodie ca asta o pot reasculta oricand). Ma implica cel mai mult, cam asta ar fi explicatia pe scurt.

Imi plac versurile. Mai ales cele subliniate de mine. Iubirea care nu e iubire, dar care e :) Ultimul paragraf nu stiu cat de corect e pentru ca nu-mi prea mai dau seama ce canta ea :)

 

Si clipul, care e mai scurt (4 minute fata de 6:27)


This love
This love is a strange love
A faded kind of mellow
This love

This love
I think I'm gonna fall again
And ever when you held my hand
It didn't mean a thing, this love

This love
Now rehearsed we stay, love
Doesn't know it is love
This love

This love
It hasn't have to feel love
It hasn't need to be love
It hasn't mean a thing
This love


This love loves love
It's a strange love, strange love

This love
This love
This love is a strange love, strange love
I'm gonna fall again love
It doesn't mean a thing
Think I'm gonna fall again
This Love


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 06, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.