Author: No One
•joi, octombrie 07, 2010
Nu simtiti nevoia sa ziceti despre voi? Eu simt. Ok, nu e cea mai buna introducere dar ne descurcam cu ce avem.

De cand ma stiu am simtit nevoia asta. Si uneori e foarte intensa. Simt ca vreau sa ma vars, sa dau totul din mine. Si nu vorbesc de chestiile pozitive, ci de cele negative. De temeri, frici, ganduri, nesigurante. Sa ma plang. Da, sa ma plang, sa ma lamentez, sa zic una si alta si sa fiu ascultat. Incerc sa ma eliberez. Sa fac un fel de terapie zicandu-i cuiva. De asta scriu blogul. E incercarea mea de a face asta in lipsa oamenilor cu care sa o fac.

Dar nu o poti face cu oricine, oricand, oricum. Daca spui prea mult, prea repede, in prea multe rafale, risti sa-l cocosezi pe celalalt. Nimeni nu vrea sa te auda toata ziua cum iti dai pumni in cap. Pana si eu care am o rabdare mai mare ca altii, nu pot prelua prea mult, prea brusc. Deci imi dau seama cumva ca trebuie sa am un fel de moderatie in ceea ce zic, cand zic si asa mai departe.

Sunt mood killer tocmai de asta, ca ma apuca tocmai in cel mai nepotrivit moment sa zic ceva. Ceva ce ma bate la cap si nu-mi da pace. Si eu am tendinta sa persist intr-o stare daca nu ma eliberez. Si sunt aricios si pentru ca imi dau seama ca nu pot intinde prea mult coarda, desi cateodata as vrea sa o fac. Stiu ca sunt predispus sa ma deschid prea mult, preas brusc si ma simt vulnerabil cu asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, octombrie 07, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.