Author: No One
•duminică, octombrie 24, 2010
Da, o recunosc :), am sterpelit miseleste aceasta leapsa de la ChromaticDrama (sper sa nu ma atinga cu biciul :P Fuuug, fug).

Sa vedem ce a iesit

1. Cât e ceasul ?

17:04

2. Numele tău este?

John Constantine (hihi nu ma prindeti voi asa usor) - teaserul din mine vrea sa faca o anagrama dar...

3.Poreclă:

In scoala mi se zicea "mosule" :P Mda, nu e prea departe de adevar :)

4. Ai tatuaje?

Nope (si nu cred ca o sa-mi fac vreodata; daca o sa doara? daca nu il voi mai vrea?). Alunitele se pun? :P

5. Culoarea ochilor?

Vad in nuante caprui :)

6. Locul în care te-ai născut?

Nu am. M-am nascut pe Pluto (era un frig acolo)

7. Mâncare favorită?

Hmmm... pizza? Da stiu, nu am gusturi prea dezvoltate :P

8. Ai fost vreodată în USA?

Nu, dar am vazut poze. Erau cowboy acolo. Si chiar si indieni :)

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Se face asa ceva? :)

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Nu. O sa ziceti ca sunt rece, eu o sa va zic ca nu am iubit (asta o sa va incurce putin; nu a iubit deloc? nu stie? nu poate? e a cold bastard?; nu e asa, dar ca sa raspund la asta ar trebui sa va zic niste lucruri despre mine, lucruri pe care mi-e greu sa le zic in fata unui public)

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Da. Eram chiar in masina (in spatele soferului). Nimic grav, doar cateva vanatai. Nu suport viteza.

12. Crutoane sau bacon?

Crutoane... in supa crema de legume :)

13. Zi favorită din săptămână?

Duminica. Sunt filme bune la tv :P

14. Restaurant favorit?

Nu stiu sa mananc cu ligurita si cu furculita :)

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

La un moment dat urmaream: snooker, curling, sarituri cu schiurile si... sumo (e superb "sportul" asta). Nu sunt innebunit dupa fotbal. Vreti mai multe? Rugby, tenis, basketball, Formula 1, ciclism (turul Frantei). Nu cred ca am un sport favorit (cam lung raspunsul cand puteam sa zic simplu doar asta :P)

16. Băutură favorită?

Apa plata fara lamaie :) (anost, nu?)

17. Îngheţată favorită?

De vanilie cu caramel si/sau ciocolata

18. Walt Disney sau Warner Bros?

Tom si Jerry :)

19. Restaurant Fast Food favorit?

Nu mai calc pe acolo. Mi-au pus intedictie, dupa ce am cerut ceva fara grasimi :)) (banuiesc ca am fluierat in biserica)

20. Ce culoare are dormitorul vostru?

Pereti albi, mobila maro

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

Asta e un examen? Fac ceva copy-paste pe aici :P

22. De la cine ai primit leapşa asta?

Am suferit a chromatic drama

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Blasfemie.... ma mai intrebati? Intr-un comicshop :)

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

Ma plictisesc in continuare :)

25. La ce oră mergi la culcare? 

You rest when you're dead. Nu? Nu e asta? :) Undeva intre azi si maine :P

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

Nu stiu, dar ar fi bne sa o faca cineva :))

27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?

Cum adica? Eu pierd orice.

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Si astfel ne ducem din nou la intrebarea 14 :) (viata e ciclica se pare)

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

Someone like meeee... somebody :D (Paramore cover, in repeat)

30. Care e culoarea preferată?

Albastru.

31. Mare sau lac?

Ete la el. Munte :)

32. Câte tatuaje ai?

Hmmm... neserios, neserios. (ne ducem la intrebarea 4)
  
33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

Nu am carnet, nu am masina (ne ducem, partial, la intrebarea 11)

34. Ce preferi pisică sau căţel ?

Prefer sa fie o fata :P

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

Iarna. Imi place cand ninge :)

36. Eşti solo ?

Da, sunt Han Solo.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

Pentru o perioada nu mai vreau sa ma indragostesc. Eu nu mai vreau, inima mea nu mai vrea. Vreau doar sa fiu linistit. S-a dus ultima farama de indragosteala in vara asta. Sorry, dar asa e. Peste un an, doi poate ma apuca din nou damblaua, pana atunci stau linistit.

38. Cât e ceasul?

17:46 :) (42 de minute)

(...)

Inainte sa o dau mai departe am sa fac o precizare. Daca nu vreti sau nu puteti sa o faceti it's ok by me. Nu oblig (si nici nu musc) si nici nu tin neaparat sa o faceti. E ceva sa faceti daca simtiti impulsul sa o faceti.

A doua precizare. Nu ma linkuiti. Nu o fac pentru rank. Linkurile pe care le-am facut eu le-am facut din placere, nu din obligatie sau interes.

Si acum sa aliniez la perete persoanele: Alex T, Dreams, DespreEl, Jo, Raza, Zbor de fluture; nu am vazut sa faca lepse (nu tb sa o faceti daca stilul blogului nu o cere) dar am sa incerc: Ajnanina, Dany, Medy si Mikka (ma gandesc si la Gladiola). Toti cei interesati (si care nu sunt aici) ii rog sa vina la perete :) Chiar mi-ar face placere.

"Doamna, uitati-va bine si spuneti care e suspectul. Ganditi-va bine si faceti-o cu rabdare"

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, octombrie 24, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.