Author: No One
•vineri, octombrie 15, 2010
Ma gandeam la "cautare". Pentru mine nevoia asta, "tendinta" daca vreti, vine din suflet. Din ceea ce noi numim suflet, din ceea ce eu cred ca exista. Nu vine din om, din minte, din subconstient, din nu stiu ce compus chimic sau avalansa de hormoni. Oamenii astia de stiinta... batuti la cap :) Ne nastem cu ea, murim cu ea (sau dupa mine: ne nastem cu ea, murim cu ea, ne mai nastem o data cu ea si mai murim o data cu ea, si inca o data si inca o data... :P). Si o avem pentru ca la baza noi ne cautam pe noi. Imaginati-va ca sunteti in bezna si va cautati pe voi (asta suna suspect de religios :D). Toate cautarile cred ca de fapt duc aici, la origini, la noi (ciudat de narcisista si individualista e "religia" asta :P). Tot ceea ce cautati are legatura cu voi. Daca iti cauti cheile de la masina nu e pentru tre' sa-ti misti fundul undeva? (fundul TAU stimabile)

Raspundeti-mi la asta.... Ce ne facem daca in viata asta nu vom gasi persoana pe care credem ca trebuie sa o gasim (suflet pereche, the one, the significant one, jumatatea)? Poate sunt eu prea pesimist si poate you can prove me wrong (nu sunt ironic aici, vb serios), dar daca nu e asa, atunci....? Nu, nu am suferit o dezamagire (totusi chestia asta vine de undeva, dintr-o chestie care mi-a ramas in cap) si expun ideea la modul general pentru ca ma gandesc cateodata la ea. In felul meu cred in suflete pereche dar stiu ca aceasta cautare nu va fi una reusita pentru toti. Nu are cum. Nu in viata asta. Daca cautarea sufletului (sau, ma rog, sufletelor) cu pricina inseamna de fapt cautarea noastra, atunci la un moment dat il/o vom gasi, face parte din drumul nostru. Cine stie cand... intr-o alta viata... cand vom fi pisici :P

Acum mananc cartofi prajiti :) Da, da, prajeala asta iti poate ajunge la creier :P (eu par exemplul perfect se pare)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, octombrie 15, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.