Author: No One
•miercuri, octombrie 13, 2010
Nu stiu ce vreau.

Plain and simple.

Si cu cele doua variante ale ei: 1) vreau doua sau mai multe lucruri (care de cele mai multe ori se bat cap in cap, cel putin pentru mine) in acelasi timp. Aici puteti sa-mi ziceti indecis (tot aici merge si "vreau ceva dar nu stiu daca vreau sau nu vreau"), sau 2) nu stiu ce vreau in stare pura, cand n-am nici o idee ce vreau, dar in acelasi timp vreau ceva.

Acum incerc sa ma gandesc daca am fost asa de cand am fost mic, ca sa-mi dau seama daca sunt cu adevarat asa. Nu-mi place sa trag o concluzie despre mine si sa-mi dau seama mai apoi ca m-am inselat.

Daca am scris prea mult (in traducere: "m-am complicat"), atunci putem ramane la prima propozitie :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, octombrie 13, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.