Author: No One
•duminică, octombrie 17, 2010
Mi-am incheiat visele cu o fata frumoasa. Era inalta, cu parul negru lung (nu avea volum, venea de-a lungul capului) si imbracata intr-o rochie albastra lunga ce se despica in fata. M-am trezit brusc cu ea in camera (dupa ce au iesit alte tipe de acolo). S-a asezat langa mine si am vorbit foarte degajat, undeva intre prietenie si flirt. Imi place ideea asta de a vorbi cu o fata cu usurinta fara a parea ca fortezi nota, intr-o directie sau alta. Visul s-a terminat cu ea.

Dam in spate... Tipele de care ziceam erau la mine in apartament (o camera mare de fapt) Venisera probabil pentru ca la urmarisem de pe o scara. Nu mai tin minte ce am discutat. Tin minte cum stateam la masa cu aparatul de fotografiat la mine, intr-un moment de intuneric. Vedeam fereastra dreptunghiulara dispusa vertical din fata mea si ma gandeam ce poza buna ar iesi, cu lumina venita prin fereastra si cu intunericul din jurul ei. Nu am facut poza pentru ca stiam ca flashul o va strica (nu stiu sa-l opresc).

Dam in urma... Stau pe o scara. Urmaresc un apartament. Ma asez pe scara incercand sa ma uit pe fereastra. Ori era o fereastra f mare, ori in vis pur si simplu era o spartura in perete in forma de fereastra. Erau trei tipe. Un prieten ma rugase sa le urmaresc, sa vad cum arata, in special una. Cred ca era tipa cu parul roscat si scurt. Vorbeau intre ele. Cred ca la un moment si-au dat seama ca ma uitam la ele dar eu am continuat sa o fac (era acolo si fata in albastru? nu stiu sigur). Ce senzatie ciudata e sa privesti un/o necunoscut(a) care stie ca faci asta si tu sa continui totusi.

Inainte de asta eram in alta parte, intr-un oras (Cluj?). Eram probabil cu cineva. Imi zice ca partile din trotuar  de langa canalizari sunt locuri cu ghinion (ghinion ce poate duce pana la moarte). Stateam intr-o intersectie si ma uitam la o astfel de bucata de trotuar cu o canalizare langa ea pe strada. Stiam ca murise cineva accidentat in locul acela si ma gandeam ca poate asta are dreptate. Incercam imi aduc aminte daca si alte locuri ca astea aduc ghinion.

Nu stiu daca era inainte de partea cu trotuarul sau nu, dar la un moment dat o fata imi zice (sau imi lasa de inteles) ca sunt putine fete frumoase. O contrazic zicandu-i in gluma: "Daca vrei sa te arunci de la etajul zece in mai putin de zece minute, pana sa te arunci tu se poate face un fel de turn (picioarele unei fete pe umerii celeilalte) cu fete frumoase pana la etajul zece (ca sa te salveze probabil)". Mi-a zambit. Nu cred ca sunt putine femei frumoase pe lumea asta.

Tin minte in vis un apartament (apartamente?) in genul celor din cladirile vechi din vest (dar si de la noi, cele pre-comuniste). M-a dus cu gandul la un oras din vest si la o persoana (nu stiu daca in vis sau cand eram treaz). Cladirea se inclina intr-o parte si m-am urcat inpreuna cu inca o persoana sau doua pe acoperis ca sa iesim de acolo. Din visul asta nu mai stiu prea multe, am doar senzatia asta ca a fost un vis mai lung (cu chestii despre care acum nu-mi mai aduc aminte) si am in minte imaginea cladirii si apartamentului (si senzatia pe care o ai cand stai intr-un astfel de apartament).

Si ma opresc aici pentru ca nu mai am ce sa zic.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, octombrie 17, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.