Author: No One
•luni, octombrie 04, 2010
Nu am vorbit cu multe persoane pe net. Ma refer de persoanele cu care m-am inteles la un anumit nivel.

A fost Diana, a fost Angela (am vorbit de ea acum cateva postari), a fost Laura (asa cred ca se numea, nu mai tin minte exact). Asta a fost acum ceva ani, din 2003 pana in 2006.

Si in ultimii aproape doi ani am vorbit cu Frances, cu Ama, cu A.T., cu a certain someone I should call Mary (ea mi-a recomandat filmul ala) si, acum, am un mic pitic pe creier :P

Nu vreau sa intelegeti ca insir liste pe aici. Nu vreau nici sa par deplasat. Nu vreau sa supar. Ideea e ca am imagini si aminitiri cu fiecare dintre ele, mici regrete (sau mai mari, in functie de persoana) ca nu mai vorbesc cu ele. Ne-am raschetat asa la un moment dat prin viata si apoi fiecare s-a dus pe drumul sau.

Ma gandeam mai devreme ca nu stiu cum s-a facut ca am picat in lumea lor tocmai atunci cand aveau nevoie sa vorbeasca cu cineva, cand aveau nevoie sa se simta bine sau sa treaca peste niste momente.

Mi-am adus aminte de Laura cand mi-a zis ca plange ca plec la Cluj si nu o sa mai vorbim. Cand mi-a zis ca si-a cheamat o prietena ca sa tina pe cineva in brate. Tin minte cum pe tren eram cu gandurile imprastiate. Nimeni n-a mai plans pentru mine sa stiti. Si culmea e ca doar ne prosteam asa pe net, nu era nimic serios. Nu stiam ce sa mai cred acolo pe banca aia din tren. Asta a fost acum ceva timp, inainte de 2007, momentul meu de cadere.

Sunt femei minunate :) Fiecare in felul ei. Si ma bucur ca le-am cunoscut. Asa putin cat a fost.

I'm getting emotional here so...

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, octombrie 04, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.