Author: No One
•luni, noiembrie 08, 2010
Batu tigara de masa si si-o puse in gura
- Nobody said it was easy :) Frumos cantec
- Tu trebuia sa fii o tipa (hihi) Acum nu esti. Banuiesc ca sunt foarte obosit si nu ma pot concentra. Cu tine pur si simplu nu as putea sa scriu in aceeasi dinamica.
- O dinamica ideala si care nu va exista niciodata
- Macar aici, scrisa, si totusi e ceva.
- Toti visam la "dinamici" de astea. Parca ne nastem cu visele astea. Sau poate generalizez eu ce visezi tu. Totusi, iti zic, e o granita subtire intre ceea ce iti imaginezi tu si o lume ideala ce probabil nu poate exista.
- Am citit mai devreme...

(...)

Ea se aseza langa mine pe canapeaua de sub scara
- Uite... (zambi), sunt aici. E cam tarziu, dar...
- Filmele ne fac sa visam mult peste ceea ce putem avea. Hmmm, uite o idee :) Si cumva, undeva, parca ne pacalim. Creăm vise perfecte ce nu pot fi reale. Sau... ?
- Si eu sunt un vis perfect de-al tau. Stii si tu, sau macar iti dai seama. Sunt incercarea ta la o discutie perfecta cu o prietena ideala, totul creat de mintea ta. Si cumva, undeva, oamenii reali sunt imperfecti in comparatie cu visurile noastre.
- Mi-ar placea sa stau de vorba intr-o zi cu tine. Sa te iau din imaginatia mea, sa te fac reala si sa discutam cu adevarat. Nu ai chip acum, nu ai forma. Existi doar ca o idee, ca o imagine proiectata de mintea mea. Dar ca sa existi tu, perfecta si ideala, atunci si eu ar trebui sa fiu perfect, nu? Sa fac ceea ce trebuie si sa gandesc perfect si ideal. Dar eu nu sunt asa, asa ca nici tu nu poti exista in lumea reala. Doar aici, in mintea mea, creata de mine ca un mod de conversatie si interactiune imaginara cat mai apropiata de un ideal.
- Wow, esti pus pe cuvinte mari. Poti sa zici asa... poate eu sunt, imaginara asa, femeia care esti tu. Suna interesant, nu?
- Femeia ideala pentru mine, asa cum o vad eu, e de fapt femeia care as fi fost eu daca nu as fi fost barbat? Da, chiar e interesant :) Dar daca femeia ideala e deja in mine? Continua ca sa nu continui eu :P ...
- Atunci te rupi in doua. Te scindezi in 2 parti si incepi sa-ti cauti cealalta parte. Sau... iti iei partea cu tine si o porti tot timpul in interiorul tau. Cu tine. Cum e oare sa-ti porti jumatatea cu tine in aceeasi fiinta? Sa fii tu propria ta jumatate?
- Partea mai grea ar fi ca nu exista o interactiune reala, la nivel fizic, ci doar la nivel mental cu un singur papusar, generata si dirijata de o singura persoana. (chicotesc)...Un tip si o tipa nu ar discuta asta in lumea reala.
- Ce? Ar trebui sa vorbim despre sex? Cum ar trebui sa zic? Tipic masculin? (:P) Stiu ca te gandesti la asta, la ideea asta. Oare asta ne desparte? Tocmai faptul ca exista, sau poate exista, o parte sexuala intre un tip si o tipa?
- E posibil. Cumva, ma gandesc eu, lucrurile deviaza tot timpul. Nu e vorba de un sens negativ, doar pur si simplu linia nu e dreapta, ea oscileaza in grafic. Cumva intre un tip si o tipa nu poate exista o stare constanta. Presupun...
Ma mangaie pe obraz si imi zise:
- Esti mai linistit acum. Mai esti "intortocheat"?
- Nu prea. Da, sunt mai linistit. Cumva am scos niste cuvinte din mine. Nu e vorba de niste idei anume. Doar am scris, atat. Si astfel am schimbat starea, intr-un mod inconstient.
Ea se uita lung la pachetul de tigari.
- Vrei un foc? (i-am zis)
- Da. Multumesc
- Stii, cineva mai demult mi-a zis ca ii plac gesturile asta, gen sa-i aprinzi o tigara. Ce chestie... tocmai ce mi-a venit in minte. O amintire de demult...
Am luat bricheta de pe coltul mesei si i-am aprins tigara, care, acum, ii statea in coltul gurii
- Stii ca nu prea sunt ok cu fumatul. Doar ca in cazul unora trec cu vederea :) Just go ahead...
- (chicoti) Deci, iti place sa ma vezi fumand? Naughty, naughty :) E frumoasa noaptea, iar tu trebuie sa te duci. Stiu ca vrei. Si nu, nu trebuie sa fi dragut sa stai aici. Continui eu gandurile tale tacute. Ce zici?
- Suna ca un sah... (am ras) Mai am o mutare? Mai pot zice ceva? :)
- Nu :) Hai, stim amandoi jocul incat sa nu ne mai invartim in jurul cozii. Du-te. Stii... ma gandesc eu acum, poate tu esti in mintea mea :)
- Cum ma gandeam eu acum un numar de zile... ? "Cine e real? Chipul ce priveste oglinda sau chipul ce-l priveste din oglinda?" Cine pe cine si-l imagineaza? Gata, gata ma duc. Noapte buna chip din oglinda :)
- Si tie la fel, privitorule.
Am pus bricheta pe masa si am urcat scarile lasand-o sa isi fumeze tigara in liniste.


*cuvantul "dinamica" nu inseamna sex in contextul asta. Si nici dragoste sau iubire. E... dinamica. Am tinut sa precizez asta

This entry was posted on luni, noiembrie 08, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.