Author: No One
•joi, noiembrie 04, 2010
Am mai avut vise in care aveam senzatia ca erau ca niste filme. De data asta am visat un serial :P (bucati din el). Dar ce mi-a placut cel mai mult la el a fost reclama sau poate intro-ul (opening credits) serialului. Ma uitam ca si cum as fi inceput sa vad inceputul episodului si imi ziceam "Hei, e aceeasi (secventa adica) cu reclama serialului data pe TVR1." Hihi, sa-mi aduc aminte in vis ca am vazut reclama unui serial care nu exista :)) Orice ar fi fost, reclama sau opening credits (secventa de inceput unde se arata actorii si titlul serialului), mie mi-a placut. Erau un numar de scurte secvente editate impreuna cu o actrita din serial (care ciudat nu aparea ca actor principal ci era creditata cu rolul "aunt"). Secventele erau cu ea goala pe un fundal sau intr-un mediu negru, fie ca erau un prim plan pe fata, fie, din ce mai tin minte, o aratau inotand. Ideea e ca toata chestia asta avea, pentru mine cel putin, frumusetea aia erotica din alta lume pe care o mai vezi uneori prin videoclipuri sau reclame.

Serialul se numea "Firestarter" (hmmm actrita e roscata) si actrita e Lynn Collins, o persoana cat se poate de reala.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, noiembrie 04, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.