Author: No One
•luni, noiembrie 15, 2010
Daca ar trebui sa scriu ce imi vine in mine, in momentul in care imi vine in minte probabil ca ar fi o amestecatura emo pe aici :)) Poate asa si e.

O parte din mine se simte libera, de parca mi s-a luat o greutate. Simt ca n-ar trebui sa ma simt asa. O alta parte e pur si simplu obosita. Ca intotdeauna, banuiesc. M-am cam saturat. Cand am zis ca nu stiu ce vreau am stiut ce am vrut sa zic. Nu mai stiu ce vreau. Vreau sa ma simt mizerabil si nu vreau. Ma deranjeaza tristetea asta dar o si caut, masochistul din mine o cauta. Asa cum cauta si singuratatea, pe care nu o vreau dar o vreau. Asa m-am obisnuit si sunt prea comod si prea aiurea ca sa mai fiu altfel. Ma voi schimba? Slabe sanse. Stiu ca trebuie sa vina din mine, dar eu nu mai am chef si m-am saturat. As vrea (da acel "as vrea") sa fie mai simplu. Dar asa as fi comod, nu? Imi vine sa ma scuz pentru mine, dar asta ar fi o prostie. Sunt asa cum sunt, macar atat sa imi dau si eu. Uneori ma detest, dar nu pot sa ma urasc. Daca nici pe mine nu ma mai am atunci ce mai ramane?

Scriam intr-o postare mai veche ca ar trebui sa ma mentin la chestiile simple si esentiale. In cazul meu sa mananc ca lumea (am fost anorexic, o sa va zic odata despre asta, acum sunt la limita cu greutatea), sa dorm bine (ceea ce acum nu fac, nici nu mai am interesul sa o fac), sa gandesc pozitiv (cam greu cu mine), sa fac miscare si sa invat. Atat. Restul sunt bullshituri. Au si ele importanta lor dar nu mor daca nu le am. Ma gandesc ca eu tot vreau sa incep cu afurisitul ala de acoperis cand ar trebui sa incep cu blestemata aia de fundatie, adica cu lucrurile astea simple. Totul se ia de jos, eu ca tzaranul vreau sa o iau de sus :) Deci totul se pare ca e simplu ca buna ziua, dar am si eu nevoi, visuri, prostii de astea de doi lei ca tot omul. Ce sa fac cu ele? Trebuie sa le dau deoparte, asa ma gandesc. Sunt ca un drog, nu mai vad esentialul de ele. Trebuie sa incep de jos odata si odata, sa ma ocup cum trebuie de chestiile astea simple. Pe urma mai vedem.

Culmea, acum sunt de unde am plecat. Ca intotdeauna. Tot timpul ajung la un nou inceput in care imi dau seama ca trebuie sa fac lucrurile asa cum trebuie. Deci.... din nou John, lucruri simple? Dam un replay? O luam de la inceput? (oare de cate ori trebuie sa o facem pana iese?)

Deci, practic ma simt obosit, m-am saturat, ma simt eliberat (culmea), ma simt singur si se pare ca trebuie sa o iau de jos. Lucruri simple, fara complicatii. De ce nu? Si asa nu am altceva de facut.

Si nu, postarea asta nu e de natura sa arate ce pregatit sunt eu de fapte mari. Las' ca stiu eu cum stau cu faptele mari. Fara trambitari, te rog. "Am sa fac si am sa schimb si am sa rup lumea in doua". Yeahhh right  :)) M-am saturat de cate ori am zis ca am sa schimb ceva. Mai bine tac din gura si cine stie, poate chiar o sa fac ceva.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, noiembrie 15, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.