Author: No One
•marți, noiembrie 16, 2010
Traim in lumea asta unii lipiti de altii impartind aceeasi camera. Ne lovim unii de altii practic. Impartim lucruri, putem sa avem o oarecare influenta asupra celui de langa noi. Dar parca suntem si arbitari si nu ne dam seama pana unde se intinde influenta noastra, cat de mult putem ajuta sau rani pe celalalt. Noi consideram ca doar traim, ca facem chestii, ca trecem prin viata noastra. Dar lumea cum o percepem noi este o lume limitata, o lume individualizata, personalizata daca vreti. Noi vedem numai din prisma noastra, numai prin ochii nostri.

Dar oare cat am influentat, cat am ajutat si cat am ranit fara sa ne dam seama? Suntem oare responsabili de asta? Daca da, atunci ce putem face? Daca nu, sa nu ne mai pese? Ce suntem, tu si eu, unul fata de altul?

Later Edit: hai sa va dau un exemplu de situatie in care am fost influentat si unde cred ca persoana aceea nici nu stie ca a facut-o. In liceu mi-a placut, f mult cred, o fata. Asta era prin clasa a 11-a si a 12-a. Dar tin minte ca atunci cand ne-am strans in curtea scolii la inceput de an, in clasa a 9-a, am vazut-o pe ea si inca o colega cum stateau de vorba, poate erau rautacioase, poate barfeau, nu mai stiu, dar mi-am zis "Nu imi place fata asta, pare genul care sa te jignesca aiurea, e dintr-o bucata etc etc etc". Ea asa era, dintr-o bucata, cu o personalitate destul de puternica si poate si agresiva. Genul sa te intimideze. Si simteam instinctiv ca m-ar face praf, ca e asa diferita de mine :)) Si apoi intre clasa a 10-a si a 11-a a inceput sa-mi placa, nu stiu, m-am indragostit de ea. Am facut pur si simplu o intoarcere de 180 de grade. Si atunci mi-am dat seama de cateva lucruri: ca poti sa ai o imagine in minte despre persoana ideala si sa apara cineva care sa rastoarne asta, ca poti sa nu placi pe cineva si sa ajungi sa te indragostesti de acea persoana, ca mie imi plac fetele cu personalitate puternica, care au ceva toughness in ele, desi la un anumit nivel ma sperie gandul ca ma vor rani.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, noiembrie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.