Author: No One
•joi, noiembrie 25, 2010
Cum ma aflu in fata calculatorului (pentru ca nu mi-e somn si e dimineata si ca de obicei gandesc mult -> combinatia castigatoare de fiecare data) si ma mananca limba sa zic ceva, va zic ca sunt nostalgic (sau poate melancolic, nu prea stiu care). Bineinteles ca sunt asa daca m-a mancat pe neuron sa ma gandesc si pe degetele sa caut un anumit album mic care "intamplator" avea o poza cu o colega si niste foi cu niste sms-uri primite de la altcineva (am zis cate ceva de ambele persoane pe undeva pe blogul asta). Poza ca poza (frumosa fata, nu ma pot abtine sa nu o zic) dar cu sms-urile... citeam unu impatuream foaia, mai citeam unu... cuvinte uitate (nu mi-au ramas in minte; fiti linistiti, mi-au ramas altele) dar n-am cum sa nu ma pleostesc putin asa cand le citesc. Pentru ca cel de acum stie mai multe decat cel de atunci (asta e avantajul cand esti din viitor). Dar m-a gadilat pe degete sa le caut asa ca merit ce am primit. Bineinteles ca nu m-a ajutat ca inainte de asta (poza si sms) ma gandeam la altcineva (o a treia persoana daca ati pierdut sirul). Cum era oare in mintea mea? "Oare unde sunt mai masochist? Ca vreau sa vorbesc cu ea sau ca imi refuz asta". Ehee, sunt si orgolios si incapatanat si masochist, doua in una.

Probabil ca v-am pierdut :) si as fi scris mai detaliat dar nu mai am avantul necesar (si pentru ca nu vreau sa va plictisesc mai mult decat trebuie; va dau in doze mici ca sa deveniti imuni :P). Ce sa-i faci, m-am inmuiat. Credeti-ma ca desi inteleg ce am scris pe aici, eu sunt si mai pierdut decat voi (si in momentul asta si mai obosit).

Cum naiba se face ca atunci cand vrei sa zici ceva, si esti like the most vulnerable person pe bucata ta de pamant, asta dureaza maxim cateva ore si apoi se duce. Si nu ma refer la blog (desi se aplica si aici). Daca, daca ar tine ceva mai mult probabil ca lumea asta ar fi mai buna. Si eu probabil as fi fost mai multumit, sau cel putin mai putin melancolic.

Si mi-am dat seama cum sa nu ma mai simt singur (si astfel sa nu ma mai apuce cheful sa vreau sa vb cu cineva): sa dorm noaptea (destept plan, nu?). Ziua fac ce fac si imi ocup mintea, dar noaptea... sa zicem ca n-am ce face cu gandurile mele.

As fi zis si ceva de indragostit, ca nu mai vreau pe viitor (am tendinta de a face asta) si ca m-am saturat sa visez chestii imposibile, dar ideea asta ar fi luat f mult sa pun in foaie (nu e ca si cum as fi putut sa explic in cateva cuvinte, nu?).

Off-topic: va dati seama ce temperatura are apa in perioada asta? (Raza, asta e negare sau negociere? :P)

Hmmm... imi place cand scriu titluri care capata intelesuri pe care numai eu le stiu :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, noiembrie 25, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.