Author: No One
•joi, decembrie 09, 2010
Nu prea stiu cum sa incep aceasta postare (cu inceputul poate? e doar o sugestie). Am ajuns in punctul in care sa-mi zic ca trebuie sa o iau mai usor pe blog (again, cat de usor inseamna usor?), nu sa scriu mai putin, ci sa scriu mai relaxat asa (good luck with that). As scrie si as scrie, vrute si nevrute (astea devin nevrute a doua zi), dar la ce bun? Tot in acelasi punct raman. Nu stiu prea bine cum sa abordez asta, cred ca o sa o  fac din mers (ca pana acum) in functie de stare (si de autocenzura, care ma bate pe umar si imi zice "stii... chiar vrei sa zici asta?" -> e ca si cum ar avea intr-o mana o bomboana si in alta o rigla).

Oookay am doua citate pentru voi (si pentru mine, ca mi-au placut). Asta e modul meu de a o lua "mai usor" :)) (cel putin pentru cateva zile)

Dar mai poate sa insemne si ca ce-i vizibil se poate naste din ceea ce e invizibil, ca materia poate sa rasara din energie, ca gandul este o forma a energiei si ca gandul insusi poate fi concretizat in chiar obiectul care este imaginat

Hehe nici prin gand nu vă va trece ca acest citat este scris de Dean Koontz :). "Brother Odd" e romanul (Odd e un tip care vede morti, printre care si pe Elvis :)) )

Intotdeauna mi-am dorit sa o iubesc pe Eve la fel de mult cum o iubea Denny, dar nu reusisem niciodata pentru ca mi-era frica. Ea era ploaia mea. Era elementul meu imprevizibil. Dar unui pilot de curse n-ar trebui sa-i fie frica de ploaie; pilotul ar trebui sa imbratiseze ploaia. Eu, singur, puteam face o schimbare in ceea ce era in jurul meu. Cand mi-am schimbat starea de spirit, energia, i-am ingaduit lui Eve sa ma privesca altfel. Si desi nu pot spune ca sunt stapan pe destinul meu, pot spune ca am trait o geana de putere, si stiu in ce directie trebuie sa lucrez

Asta am citit-o azi noapte. Patesc chestii de astea, sa dau de citate de astea aproape in orice carte pe care o citesc :) Nu neaparat numai citate asemanatoare cu asta, ci chestii cu care pot crea o conexiune (inainte de asta a fost citatul ala din Replay pe care l-am scris si aici pe blog). Universul asta conspira la greu :)) (fiti atenti la o chestie: initial vroiam sa scriu "Universul asta se pare ca conspira la greu" - am renuntat la "se pare" :) din cauza cacofoniei :D)

Mai stau putin, mai citesc o postare, doua, si cred ca pe la cinci ma duc sa ma plimb. Nu prea am iesit din casa in perioada asta. E timpul sa normalizez lucrurile.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, decembrie 09, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.