Author: No One
•marți, decembrie 07, 2010
Trebuie sa ma indepartez, sa ma izolez. Trebuie sa tai legaturile. Nu-mi place, nu vreau, dar altceva nu am ce sa fac. Ma invart in cercul meu vicios si orice as face pana la urma este influentat de cercul acesta. Si revin. Din nou in acelasi punct. Fara sa am nimic, fara sa fii iesit din el. Nimeni din exterior nu ma va face sa ies din el, asa ca eu trebuie sa ma indepartez, trebuie ca eu sa fiu cel ce va trebui sa schimbe ceva. Am de ales de fapt, continui asa sau raman eu cu mine si poate poate, cumva reusesc sa fac ceva.

Mi-e foarte greu sa ma desprind de ce cred ca as vrea, ca am nevoie, ca imi doresc. Mi-e greu sa let go la anumite chestii. Pentru ca am senzatia ca le voi pierde, ca nu voi mai reusi sa le am cand voi fi dincolo, pe partea cealalta. Si pentru ca tot astept si vad cum timpul trece. Dar poate trebuie sa fac asta, sa ma indepartez de toate aceste lucruri si imagini pe care le doresc. Care poate devin obsedante asa cum o chestie pe care nu o ai devine obsedanta. Mi-e greu pentru ca simt ca mi le refuz daca ma indepartez de ele.

Am de ales, caldut asa (cu un gust totusi amarui) dar tot invartindu-ma intr-un cerc (care pana la urma ma va termina de tot) sau renunt la anumite ganduri, dorinte si visuri (cel putin pentru o perioada, una care nu stiu cat va dura; poate sa dureze si ani) si reduc totul la o lume a mea mai minimalista, intr-o incercare sa construiesc ceva. Ma simt nefericit, prins asa intre ele, intre doua alegeri pe care nu le agreez.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, decembrie 07, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.