Author: No One
•joi, decembrie 23, 2010
Ii spusesem adevarul vraciului din Bali - imi doream sa cunosc ambele laturi ale existentei. Voiam placerile lumii si transcendenta divina - cele doua glorii ale vietii omenesti. Voiam ceea ce grecii numeau kalos kai agatos, echilibrul intre frumos si bun. In ultimii ani imi lipsisera in egala masura amandoua, pentru ca si placerea, si devotiunea au nevoie de un mediu in care sa se poata dezvolta. Or, eu, din punct de vedere emotional, traisem intr-o groapa de gunoi. Cat despre aflarea echilibrului intre dorinta de a simti placerea si cea de a descoperi divinul, trebuia sa existe o cale de a le impaca pe amandoua.

Asta e o chestie cu noi, unii ne aruncam sa traim numai placerea cu gandul ca asta ne va face fericiti, altii ne retragem in devotiune, negandu-ne placerea, gandind ca asta ne va aduce linistea mult dorita. Asa si eu, uneori ma gandesc numai la placere, si alteori merg pe partea cealalta, a unei vieti mai "linistite", negandu-mi-o.

Asa cum trebuie in toate si aici e bine sa ai un echilibru intre ce e frumos si ce e bun.

M-am apucat din nou sa citesc "Eat, Pray, Love". Mi-am propus sa o citesc in fiecare an. Acesta e al treilea an.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, decembrie 23, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.