Author: No One
•sâmbătă, decembrie 04, 2010
Azi-noapte iar m-am gandit la chestii si trestii :) dar stau potolit acum, partial pentru ca sunt buimac si somnoros (abia m-am sculat), partial pentru ca nu mai am avant (s-a risipit printre viise probabil)

Desi nu aveam in minte sa scriu asta, azi-noapte am visat ca am scris (de fapt ca mi-am corectat mai degraba, scrisul a fost altadata) o scurta poveste (schita, nuvela, nu ma pricep). Titlul imi sta pe limba (avea doua cuvinte) dar mai tin minte ca avea numarul 33 in tabel (era o evidenta a scriiturilor mai multor oameni). Tipa care se ocupa cu evidenta era o tipa de treaba (tin minte ca avea umerii lati, face sport -> inot?) pe cand o alta de acolo, cel mai probabil scriitoare si ea, era numai zambet si minciuna (mica de inaltime, cu par castaniu cu ceva blond, cret, putin putin mai lung de umeri). Se asezase la calculator sa umble la ceva si mi-a sters documentul (am tot cautat apoi in calculatoare dupa un back up). Ma uitam la tipa asta si vedeam zambetul fara nimic real dupa el, vedeam cum stia sa zambesca si sa folosesca asta ca sa iasa din situatii. Mi se parea ca nu numai asta stia sa faca.

Am visat ca o fata arunca cu caramizi roscate in mine de pe motocicleta ei. Cred ca am visat-o pe matusi-mea si pe varu-miu inainte de asta. Am visat un prieten din copilarie, la care m-am dus cu tipa cu motocicleta. Ea vroia sa ia ceva muzica se pare (prietenul meu s-a oferit si sa-i cante, ca un deal asa ca sa o impace, ei cred ca i-a placut ideea, el cred ca flirta deja cu ea :D), eu vroiam sa iau niste pietre (din banii ei si probabil ca sa arunc si eu cu ele dupa ea). Undeva la granita dintre vis si trezire m-am gandit sa-i zic prietenului sa nu ia nimic pentru mine din banii ei (nah ce sa-i faci, nu puteam fi rau cu ea).

Acum un numar de zile am visat ca eram pe o casa sau o cladire. In fata mea, in jos, era curtea (de ciment din ce mai tin minte) si dupa ea era apa (mare, rau, nu stiu). Cred ca mai eram cu cineva pe cladire si din ce am discutat cu el m-am decis sa sar in apa. Nu stiu daca aveam gandul asta cand eram sus, dar cand sa cad in apa mi-am zis "hai, hai, trezeste!". Sarisem ca sa ma trezesc din vis? In timp ce ma apropiam de apa, tin minte ca mizam pe faptul ca ma voi trezi inainte sa o ating. Asa s-a si intamplat.

Am visat in doua dati ca m-am dus la filmul Hereafter (o data cred ca inainte sa aiba premiera reala). Trebuie sa vad filmul si care-i treaba cu el. (stiam de film dar am citit acum rezumatul si... I don't know, scared me a bit ca l-am visat)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, decembrie 04, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.