Author: No One
•marți, decembrie 28, 2010
Aceasta leapsa am primit-o de la Sophie
(saraca leapsa, o dam asa de la un blog la altul :P)

Mi-am luat libertatea de a nu fi serios si deci leapsa in sine nu e una clasica in care sa zic anumite lucruri despre mine ci mai mult un soi de povestioara, un snapshot de o secunda, un "ce ar fi daca...", etc etc etc :)) Deasemenea nu cred ca are morala si nici nu cred ca se pot trage invataminte din asta :P Eventual ar constitui un episod bunicel pe Discovery despre cum sa nu supravietuiesti :)

SUNT in mijlocul padurii  
AŞ VREA sa nu fiu  
PĂSTREZ bocancii in mainile mele  
MI-AŞ FI DORIT sa nu fiu cu picioarele goale in zapada
NU ÎMI PLACE ca mi-au inghetat picioarele
MĂ TEM de lupii din padure  
AUD urlete  
ÎMI PARE RĂU ca nu am luat pusca la mine
ÎMI PLACE ca totusi am cutitul  
NU SUNT savant, dar cred ca sunt in primejdie  
DANSEZ salsa, dar nu cred ca ar fi bine acum  
CÂNT in minte ca sa nu ma auda lupii
NICIODATĂ nu o sa mai fiu in situatia asta (promit)  
RAR ma tin de promisiuni
PLÂNG de ciuda  
SUNT CONFUZ si ma gandesc daca am dus gunoiul  
AM NEVOIE de o busola, de o pusca, de o oala si de un cort  
AR TREBUI sa le comand daca mai ajung acasa  
AŞ PUTEA sa fug

Leapsa am pierdut-o in padure (evident pe calea asta va zic, foarte incantat, ca am supravietuit :D). Oricine o gaseste si ii place e liber(a) sa o salveze :) (cu conditia sa poata :P)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, decembrie 28, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.